کد خبر: 906212
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
نماینده مردم اهر و هریس مطرح کرد
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: متاسفانه عده‌ای فرصت طلب از اموال و امکانات مسکن مهر در برخی تعاونی‌ها به نفع خود استفاده کرده‌اند.

بیت‌الله عبدالهی  در جلسه مشترک با قائم مقام وزیر راه شهرسازی در امور مسکن مهر اظهار داشت: در شهرستان اهر در برخی تعاونی‌های مسکن مهر در عناوین هیئت مدیره و دست اندرکار تعاونی تخلفاتی را انجام داده‌اند و از اموال و دارایی این تعاونی‌ها به نفع خود استفاده کرده و هم اکنون این تعاونی‌ها به حالت نیمه کاره رها شده‌اند و نبود تمکن مالی از سوی اعضا برای تکمیل این اماکن آنها را با مشکل جدی مواجه کرده است.

وی گفت: انتظار داریم مسئولان دست‌اندرکار و دستگاه قضایی با تسریع در رسیدگی به تخلفات این مدیران برخورد لازم نسبت به بازپس‌گیری مبالغ سوء استفاده شده اقدام کنند و تا گرهی از مشکلات اعضای این تعاونی‌ها گشوده شود.

این نماینده مجلس گفت: متأسفانه این افراد با استفاده از موقعیت خود موجب وارد کردن خسارت جبران‌ناپذیر برای این تعاونی‌ها شده و چندین سال است، اماکن مسکن مهر به اتمام نرسیده و موجباب نارضایتی و بدبینی مردم را نسبت به انقلاب و دولت فراهم کرده است.

وی در این جلسه خطاب به قائم مقام وزیر مسکن از وی در خواست کرد با تعامل و مساعدت جدی و صدور دستورات ویژه مشکلات آنها برطرف شود تا اعضای این تعاونی‌ها که اکثرا از قشر محروم و زحمتکش جامعه هستند که تمام، دار و ندار خود را به این تعاونی داده‌اند تا صاحب سرپناه شوند، از مسکن مناسب بهره‌مند شوند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس افزود: متأسفانه برخی ادارات خدمات رسان نیز در ارائه خدمات به این تعاونی‌ها مشکل تراشی می‌کنند که در این زمینه ادارات وابسته به دولت وظیفه دارند در کمترین زمان ممکن مشکلات این تعاونی‌ها را با تسهیلات و تمهیدات ویژه از جمله تخفیف و تقسیط انشعابات و سایر خدمات حل کنند.

وی با انتقاد از برخی کم توجهی‌ها و عدم نظارت بر روند اجرایی این تعاونی‌ها گفت: اگر در زمان لازم دقت و نظارت کافی انجام می‌شد قطعاً در شرایط فعلی شاهد بروز مشکلات برای این خانواده‌ها که اکثراً جوانان تازه ازدواج کرده و قشر آسیب‌پذیر هستند فراهم نمی‌شد.

وی افزود: انتظار داریم با دسته بندی مشکلات به محلی، استانی و کشوری همه اعضای حاضر در جلسه و ادارات مرتبط، باید مشکلات محلی و استانی را در کمترین زمان ممکن حل کنند و مشکلات کشوری نیز با پیگیری و دستور قائم مقام وزیرراه شهرسازی در امور مسکن مهر شاهد تسریع در اتمام این پروژه‌ها باشیم.

عبداللهی از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست با افزایش نظارت خود بر تعاونی‌ها دیگر شاهد بروز اینگونه موارد مشکل دارو بروز تخلفات مختلف در آنها نباشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر