کد خبر: 906210
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
قائم مقاوم وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد
قائم مقاوم وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر طول کشیدن دوران مشارکت و افزایش سود مشارکت در پروژه‌های مسکن مهر را یکی از مشکلات اساسی این پروژه‌ها است.

 احمد اصغری‌مهرآبادی  در بازدید از پروژه مسکن مهر مشکل دار اهر اظهار داشت: در برخی پروژه‌های مشکل‌دار مسکن طول کشیدن دوران مشارکت باعث افزایش سود بانکی و هزینه اضافی برای اعضای اماکن مسکن مهر شده و مشکلات عدیده را برای این افراد فراهم کرده است.

وی گفت: با پیگیری‌های لازم تلاش داریم این مشکل با رایزنی‌های مختلف این مشکل حل شود که خوشبختانه در یکی از بانک‌ها این مشکل حل شده ولی متأسفانه در برخی بانک‌ها در این خصوص با مشکل مواجه هستیم و این امر باعث افزایش سود مشارکت و ناتوانی در پرداخت آن توسط اعضای تعاونی‌ها شده که امیدواریم با پیگیری‌های لازم و موافقت مدیران بانکی این مشکل نیز در سایر بانک‌ها مرتفع شود.

اصغری‌مهرآبادی در بازدید از پروژه مسکن مهر مشکل‌دار اهر ضمن شنیدن مشکلات و اطلاع از خواسته‌های آنها گفت: با تهاتر و واگذاری زمین مناسب و رایگان به شهرداری اهر این شهرداری موظف شده نسبت به آماده‌سازی محوطه مجتمع‌های مسکونی مسکن مهر اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در این جلسه همچنین با اشاره به توافقات انجام شده با دستگاه‌های خدمات‌رسانی از جمله آب، فاضلاب و برق اظهار امیدواری کرد که این ادارات نیز با بهره‌گیری از امکانات و اعتبارات داخلی نسبت به حل مشکلات این پروژه‌ها اقدام کنند.

این مقام مسئول افزود: متاسفانه در گذشته بدون اینکه امکانات زیربنایی و محوطه‌سازی لازم را در پروژه‌های مسکن مهر انجام دهند به مردم تحویل داده‌اند و این امر موجبات نارضایتی ساکنان این مجتمع‌ها را فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اکثر اماکن مسکونی این شهرستان تحویل اعضاء شده و کمتر از 10 درصد نیز مشکل دارند که با هماهنگی لازم با مسئولان استان و شهرستان و ادامه پیگیری توسط اینجانب در تهران حل خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: تاکید رئیس جمهور بر اتمام تمام پروژه‌های ناقص مسکن مهر در سال‌جاری است که امیدواریم با همراهی تمام ادارات ذیربط شاهد اتمام این پروژه تا پایان سال‌جاری باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر