کد خبر: 906208
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
بی‌مقدار:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران باید با نگاه فرابخشی به موضوع گردشگری اهمیت دهند، گفت: با هم‌افزایی و نگاه فرابخشی می‌توانیم در استان اشتغال ایجاد کنیم.

شهاب‌الدین بی‌مقدار در سومین نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان اظهار داشت: با وجود اینکه رویداد تبریز 2018 تصویب شده ولی متاسفانه بعد از افتتاح این رویداد، به موضوع گردشگری اهمیت داده نمی‌شود و به فراموشی سپرده شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران باید با نگاه فرابخشی به موضوع گردشگری اهمیت دهند، گفت: با هم‌افزایی و نگاه فرابخشی می‌توانیم در استان اشتغال ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: همه باید کمک کنیم تا موضوع گردشگری در اولویت کارها قرار گیرد، چرا که استان آذربایجان‌شرقی ظرفیت و امکانات بسیاری برای گردشگری دارد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در استان رصدخانه بزرگی داریم که ظرفیت بسیار بالایی برای گردشگری و درآمدزایی است و این در حالی است که در اطراف این رصدخانه گوسفند می‌چرانند.

بی‌مقدار با اشاره به طبیعت زیبا و آثار باستانی روستاهای استان بیان داشت: در مدرسه یکی از روستاهای تاریخی که می‌تواند تبدیل به یک مرکز بزرگ گردشگری شود، گوسفند نگهداری می‌کنند که این موضوع مایه تاسف است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری اختصاص اعتبار برای پنج روستا در اطراف دریاچه ارومیه اظهار کرد: اعتبار ملی برای تخصیص به روستاهای ساری، گمیچی، آق‌گنبد، قشلاق و سرین است که این موضوع باید در اولویت کارها قرار گیرد.

بی‌مقدار یادآور شد: مشکل دیگر ما در حال حاضر این است که مصوبه‌ای از سوی وزارت جهاد کشاورزی اعلام شده که نظام صنفی به رسمیت شناخته شود ولی دو مورد از پرونده‌های اشتغال روستایی به دلیل نظام صنفی تائید نشده که امیدوارم این مسائل در استان پیگیری شود.

وی همچنین ضمن ابراز نگرانی از اتمام فرصت ثبت‌نام در زمینه وام فراگیر خاطرنشان ساخت: در حوزه وام فراگیر، جذب نخواهیم داشت چرا که این وام براساس قانون بودجه 96 بوده و تیرماه به پایان می‌رسد و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نبود تقاضا برای وام فراگیر در استان ادامه داد: در "وام بهین یاب" که اصلاً یارانه وجود ندارد، تقاضا زیاد است ولی وام فراگیر متقاضی ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر