کد خبر: 906205
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
سعیدی:
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: باید از ظرفیت ایران و ایرانی برای سهیم شدن در تحولات آینده‌ی جهان بهره بگیریم.

"محمداسماعیل سعیدی" در آئیین اختتامیه دهمین جشنواره رسانه های دیجیتال و چهارمین جشنواره بین المللی کاریکاتور رسانه‌های دیجیتال در تبریز اظهار داشت: در عصر حاضر شاهد تحولی شگرف در حوزه‌ی رسانه های دیجیتال هستیم و می بایست سهم و جایگاه خود را در این تحولات و تولید محتوای فضای مجازی مشخص نماییم.

وی گفت: در آینده‌ نزدیک و بر پایه‌ی تحولات دنیای مجازی دنیا شبیه به گوی بلورین و شفافی خواهد شد که همه‌ی فعالیت‌ها و امور در معرض تماشا و قضاوت همگان خواهد بود.

وی افزود: ائمه‌ی معصومین (ع) نیز رویدادهای عصر حاضر را ١٤٠٠ سال پیش به بهترین نوع و در قالب مباحث آخرالزمان تبیین نموده‌اند.

سعیدی، تاکید کرد: باید از ظرفیت ایران و ایرانی برای سهیم شدن در تحولات آینده‌ی جهان بهره بگیریم و به هویت و داشته‌های خود بازگردیم .

نماینده مردم تبریز،‌ آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی رویداد تبریز ٢٠١٨ و برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری را فرصتی برای تبیین جایگاه شایسته‌ی ایران و آذربایجان در دنیا عنوان کرد.

براساس این گزارش چهارمین جشنواره بین المللی کارتون رسانه های دیجیتال با محوریت اینترنت، شبکه های اجتماعی، بازی و سرگرمی دیجیتال ،تلفن همراه،رایانه ،سبک زندگی دیجیتال، اشتراک گذاری محتوا،کودکان و نوجوانان آنلاین و حریم خصوصی با همکاری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن کاتونیست های تبریز برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر