کد خبر: 906195
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹
دکتر مجید ابهری

متأسفانه بعضي از افرادي که خود را در ليست نخبگان و صاحبنظران در رشته‌هاي مختلف قرار مي‌دهند، گاه با رفتارهاي سنجيده و نسنجيده يا جهت‌دار موجب بروز رفتارهايی مي‌شوند كه نه در شأن جامعه علمي ما و نه در اندازه فرهنگ و شعور اجتماعي ما مي‌باشد. يكي از اين افراد كه با راه رفتن عجيبش از كنار پرچم‌هاي يك يا دو كشور، سوژه رسانه‌هاي داخلي و خارجي مخصوصاً در شبكه‌هاي اجتماعي شد و هنوز توضيح مناسبي براي اين حركت بيان نكرده است غير از ارادت به كشورهاي يادشده،‌ این بار با حضور در یک شبکه وابسته که در وابستگی آن به نظام سلطه شکی نیست، موجب ایجاد موجی از تعجب و تنفر در افکار عمومی شد. یادمان نمی‌رود بعد از زلزله کرمانشاه و اقدامات خودجوش ملت ما، هرکس در حد توان خود به سوی هموطنان شتافت و با مقدورات خود دشواری مصیبت را برای هموطنان آسیب‌دیده کمتر کرد.
این فرد که خود را قانونمدار می‌داند بدون توجه به حضور نهادهای غیرعمومی و تشکل‌های مردمی اقدام به جمع‌آوری پول کرد و رقمی حدود 4 میلیارد تومان پول را از آن وقت تا به حال در حساب خود نگهداری می‌کند و هیچ سازمان و نهاد یا کمک‌کنندگانی از وی نمی‌پرسند که علت حبس این سرمایه چیست و با کدام مجوز این پول را نگه داشته است و بالاخره می‌خواهد چه کار کند، در مصاحبه زنده‌ای که تلویزیون سعودی-انگلیسی ایران بین‌المللی از مرکز لندن با وی و یکی از سردمداران براندازی داشت، این شخص تا توانست عباراتی در جهت حمایت از دشمنان تاریخی ما بیان کرد، حرف‌هایی که گاه از دشمنان قسم خورده بعید به نظر می‌رسد، از زبان وی خارج شد. هجوم به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بیان نکاتی در مورد آن که فقط از تل‌آویو دیکته می‌شود، باعث شد خود مجریان متعجب شوند. واقعاً در جایگاه یک روشنفکر به اصطلاح دانشگاهی آیا جملات وی شایسته سپاه پاسداران بود؟ آیا خدمات بی‌شمار این نهاد باید نادیده گرفته شود یا برای دلخوشی دشمنان، پاک‌ترین فرزندان این کشور مورد اهانت قرار بگیرند؟ حمایت آشکار او از رژیم اشغالگر قدس و بیان علنی دوستی با این نظام خونخوار شکی باقی نمی‌گذاشت که وی موضع ضدبشری خود را ادامه می‌دهد.
آینده تاریکی که برای مردم و کشور پیش‌بینی می‌کرد، تهدیدهایی که ماه‌هاست از رادیوها شنیده می‌شود از طرف این فرد به نام صاحبنظر ایرانی عنوان می‌شود و واقعاً اگر فقط به اندازه سر سوزن حمیت و عرق ملی در وی وجود داشت نباید این همه ناسزاگویی را در قالب تهدید عنوان می‌کرد. حالا سؤال این است چرا باید این فرد اینگونه آزادانه به جامعه برگردد، از تریبون‌های علمی سوءاستفاده و رسانه‌های مختلف را میدان یکه‌تازی خود کند. بسیاری از نخبگان داخل حاضر نیستند با رسانه‌های بیگانه و معاند مصاحبه‌ کنند اما چرا کسی از این فرد نمی‌پرسد این همه مطالب خلاف واقع و اهانت‌آمیز علیه نظام جمهوری اسلامی از سوی وی چه ریشه و مبنایی دارد؟
بنابراین باید نهادهای ناظر و ارزیاب حداقل فکری به حال جوانان ما کنند که ‌ ممکن است توسط این فرد به بیراهه کشیده شوند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
0
هیسسسسسس!!!!! همه خوابند !!!!
قوه قضائیه محترم !مسئول حقوقی سپاه محترم !دلسوزان واقعی نظام !شهیدداده ها! حزب الله !!چرا یکی جواب این تلخک را نمیدید؟؟؟؟!!!پس کجائید شما ؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار