کد خبر: 906028
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار:
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب در همایش روحانیت انقلابی اصفهان اظهار داشت: اسراییل مغز متفکر آمریکا و اروپاییان نوکر حلقه به گوش آمریکا هستند.

    به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه خداوند می‌فرماید در درگیری با کفار ایستادگی کنید، گفت: در این درگیری و جنگ سختی‌های زیادی را باید متحمل شد، جنگ روانی، زخمی و کشته شدن هم در این جنگ وجود دارد.

وی با تأکید بر ایستادگی و مقاومت بر موضع حق، خاطرنشان کرد: اگر در ایران دلار گران شود یا فقیری در حال استمدادجویی باشد آنها گوش فلک را کر می‌کنند ولی علی‌رغم اینکه دارای مشکلات زیاد اقتصادی هستند با ابزار گسترده رسانه‌ای آنها را لاپوشانی می‌کنند تا کسی متوجه کمبودهایشان نشود.

‌طائب با اشاره به حمایت و ایستادگی ملت در رخدادهای مختلف از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مردم ما از ابتدای انقلاب سختی‌های زیادی را متحمل شدند ولی خوب بر جریان‌ها شناخت دارند و پای نظام ایستاده‌اند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار: ترامپ در موقع انتخابات آمریکا میزان بدهی این کشور را 20 هزار میلیارد دلار عنوان کرده بود و گفت برنامه‌های دولت قبلی‌شان که اوباما سرکار بوده به میزان بدهی‌ها افزوده و باید از جاهایی که هزینه کرده‌ایم فاصله گرفته و نگذاریم بدهی‌هایمان بیش از قبل شود چرا که در این بدهی‌ها غرق می‌شویم.

وی ریشه تمام سختی‌های این چهار دهه‌ای انقلاب اسلامی را آمریکا و رژیم صهیونیستی عنوان و تصریح کرد: کسانی هم که در داخل مشکل آفرینی می‌کنند تا مورد بررسی قرار می‌گیرند مشخص می‌شود نفوذی همان‌ها هستند.

وی با اشاره به جنگ آمریکا و افغانستان، خاطرنشان کرد: عده‌ای از همین مدعیان اصلاحات که آن موقع دولت دستشان بود گفتند برویم و در کنار طالبان بجنگیم که رهبر معظم انقلاب فرمودند نروید و مرزهای خودمان را تقویت کنید.

‌طائب با بیان اینکه ترامپ با زبان بی زبانی گفته امان از دست این ایران که مرا به مرگ انداخته، اظهار داشت: شما شاهد بودید که از سوریه در برابر زیاده خواهی رژیم صهیونیستی و دست اندازی آنها ده‌ها فروند موشک شلیک شد و آنها دست و پای خود را گم کرده‌اند؛ ایران اگر اراده کند و موشک بخواهد شلیک کند دیگر اثری از رژیم صهیونیستی باقی نمی‌ماند.

وی خودباوری و روی پا ایستادن ملتمان را یکی از ثمرات انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: باید بدانید دشمنان خود در مشکلات بیشتری دست و پا می‌زنند؛ مشکلات اقتصادی در آمریکا بیداد می‌کند که یکی از اثرات آن بدهی 20 تریلیون دلاری آمریکاست.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار به شکست استکبار و اذناب آن در عراق ‌و سوریه اشاره و تاکید کرد: شما شاهد هزینه‌کردهای آمریکا، غرب و دلارهای نفتی سعودی بودید ولی خدا پشت ما بود و امروز تفکر انقلاب اسلامی در منطقه پیروز شده است.

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام، گفت: شما چندشب پیش شاهد مراسم ختم برجام بودید؛ آمریکا در برجام به دنبال زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی بود.

‌طائب با بیان اینکه حضرت امام (ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است، اظهار داشت: ایشان فرمودند اسراییل باید از بین برود؛ آمریکا در برجام به دنبال نجات رژیم صهیونیستی بوده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم کسانی که برجام را امضا کردند فقط در مورد هسته‌ای بوده باشد؛ مگر نگفتید این توافق برد ـ برد است ولی چرا مدام شاهد تحریم‌های دشمنان بودیم، مگر رهبر معظم انقلاب نفرمودند آنها بدعهد و عهدشکنند؛ شما بگویید در برابر خسارت‌هایی که برجام برای ما داشت چه دستاوردهایی داشته‌اید.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به فرمایشات اخیر رهبری، گفت: ایشان فرمودند به این 3 کشور اروپایی هم اعتماد نکنید مگر اینکه بتوانید تضمین قوی بگیرید که آنها همان راه آمریکا را می‌روند.

وی اسراییل را کلید تحقق مقدمه سازی ظهور عنوان و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به دست خود گور خود را کنده است.

 

.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر