کد خبر: 905932
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
در نامه جمعی از دلسوزان مطرح شد
آن زنبیل را پس بدهید به صاحبش!

با سلام و اظهار فضل
ابتدا باید بگوییم نظرات و انتقادات ذیل فقط در حد پیشنهاد بوده؛ لذا امیدواریم این نظرات را با زبان خوش قبول کنید والا همه باهم به اعتصاب خشک دست زده و کشور را به آرامش دعوت می‌کنیم.
راهکارهایی که به ذهن فعال و هوش سرشارمان رسیده به شرح ذیل می‌باشد:
۱.دولت فعلی دست ما را از مناصب کوتاه نموده، لذا ما عدالت‌طلبان، خواستار رفراندوم سریع و آزاد و با نظارت خود و خاندانمان می‌باشیم؛ باشد که دوباره بر مسند قدرت نشسته و از آنجا حال مخالفانمان را جویا شویم.
۲. از زمانی که فعالان دولتمان در رأس کار نبوده‌اند به میان مردم رفته و از وضعیت اقتصادی و معیشت خانوارها که در مضیقه می‌باشند مطلع شده‌ایم. لذا بر آن شدیم که از این موقعیت کمال سوء استفاده را برده و خواستار برکناری تمامی وزیران فعلی و جایگزینی افرادی شایسته‌ و فهمیده‌ای مثل خودمان بر مسند قدرت هستیم زیرا این کار به اهداف عالیه ما نزدیک‌تر می‌باشد.
۳. خواستار انحلال مجلس می‌باشیم چون دور ریختن پول و وقت است و برای این کار نیز پیشنهاد می‌کنیم کشور را با چند نفر از امثال ما که از همه بهتر و روشنفکرتر هستیم اداره کنید با این کار هم ‌ما را به نان و نوایی رسانده‌اید و هم مردم را به آه و ناله‌ای!
4. درخواست‌های دیگر نیز داریم که به دلیل اهمیت کمتر لیست‌وار خدمتتان می‌فرماییم:
الف- انحلال قوه قضاییه و قوه مقننه
ب- زندانی کردن افرادی که بعدا معرفی می‌کنیم و لیستشان در جیب رئیس دولت قبل است.
ج- واگذاری قوه مجریه به آن جناب به صورت کنترات
د- پخش سخنرانی‌های اینجانبان به صورت مستقیم در صدا و سیما (ترجیحاً بین دو نیمه فوتبال لیگ برتر)
ه- آن زنبیل عزیزمان را به وی تحویل دهید
5. ما قشر فهمیده و روشنفکر و برجسته با عقل کامل و بدون نقص خود به این نکته پی بردیم که فقط ما هستیم که اوضاع مملکت را دیده‌ایم بنابراین آستین‌های پلو خوری‌مان را بالا زده و منتظر تقسیم سِمَت‌های مهم کشور خواهیم ماند. اتوبوس دم در است.
جمعی از مديران قديمي

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر