کد خبر: 905927
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
نشست دبيران استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شد
نشست دبيران جبهه مردمي انقلاب اسلامي با تأكيد مسئولان اين جبهه بر حضور گسترده‌تر در فضاي سياسي كشور و تلاش براي مقابله با توطئه‌هاي دشمنان برگزار شد.

«جمنا» يا جبهه مردمي انقلاب اسلامي پس از انتخابات سال 96 حضور فعال در حوزه سياسي را در دستور كار خود قرار داد و هم اكنون نيز تلاش مي‌كند با استمرار فعاليت‌هاي خود زمينه را براي گسترش فعاليت‌هاي جبهه انقلابي فراهم كند. يكي از مهم‌ترين مباحثي كه در دستور كار اين تشكل سياسي قرار گرفته حفظ ارتباط با اقشار مردمي و سرشاخه‌هاي اين جمعيت در استان‌ها و شهرهاي مختلف است به گونه‌اي كه راه براي تبلور استعدادهاي اقشار انقلابي در حوزه سياسي باز شود. روز پنج‌شنبه نيز دبيران استاني و اقشاري اين جبهه گرد هم آمدند تا آخرين برنامه‌هاي اين جبهه سياسي را مورد بررسي قرار دهند؛ همايشي كه سايه بدعهدي‌هاي امريكا و خروج اين كشور از برجام بر آن سنگيني مي‌كرد.

نوكران امريكا به اين جمع‌بندي رسيده‌اند كه انقلاب اسلامي را از طريق اقتصادي فلج كنند

غلامعلي حدادعادل عضو هيئت رئيسه جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي از جمله مهمانان نشست روز پنج‌شنبه بود.
وي با اشاره به فعاليت و جايگاه جبهه مردمي و اهميت صيانت از انقلاب اسلامي، اظهار داشت: شرايط انقلاب اسلامي پس از 40 سال طوري است كه امريكا، اسرائيل و رژيم سعودي و اذناب آنها در مقابل جمهوري اسلامي قرار گرفته‌اند و رهبر انقلاب نيز به صراحت فرمودند امريكا از اول بناي براندازي انقلاب را داشته است. حداد عادل ادامه داد: نوكران امريكا به اين جمع‌بندي رسيده‌اند كه انقلاب اسلامي را از طريق اقتصادي فلج كنند و امروز پس از چهار دهه آنها هم ديگر حرف‌هاي خام گذشته خود را كه مثلاً انقلاب سه يا شش ماه ديگر تمام‌شدني است مطرح نمي‌كنند. عضو هيئت رئيسه جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي با اشاره به تلاش دشمن براي ضربه به انقلاب اسلامي در سال‌هاي اخير گفت: آنها يك قيچي دولبه با دو تيغه اقتصادي و فرهنگي را عليه مردم به دست گرفته‌اند و از آن استفاده مي‌كنند تا مردم دچار سختي شوند و اين هزينه‌سازي از سوي آنها صورتحسابش به پاي انقلاب نوشته شود. وي با اشاره به تلاش دشمن براي به شورش كشاندن مردم در بُعد اقتصادي به فعاليت‌هاي ضدفرهنگي دشمن پرداخت و گفت: دشمن براي آن دسته از مردم كه مشكل مالي ندارند هم برنامه دارد و مي‌خواهد ذهن آنها را مخدوش و از لحاظ فرهنگي، اخلاق و اعتقادات آنها را فاسد كند.
عضو هيئت رئيسه جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي با تأكيد بر اينكه تشكل‌ها با هر اسمي كه فعاليت كنند، همه وسيله‌اي براي يك هدف متعالي يعني حفظ انقلاب هستند، افزود: ما هيچ وابستگي خاصي به هيچ تشكلي نداريم كه بگوييم فقط همين مورد و نه چيز ديگري چراكه نمي‌خواهيم تشكل ما بت ما باشد.
حدادعادل با تأكيد بر اينكه ما از فرداي انتخابات بناي‌مان بر اين بوده كه كارمان را ادامه دهيم، اضافه كرد: شايد احتياج به ارتباط وسيع بين نيروهاي مؤمنِ انقلاب يك زماني امري ضروري شود و ما بايد هميشه آماده باشيم، لذا مسئله ما براي ادامه دادن يك تشكل، فقط بحث انتخابات نيست، هرچند انتخابات مسئله مهمي است اما موضوع اصلي خود انقلاب است.

جبهه مردمي جامع همه نيروهاي انقلاب در حوزه عمل سياسي است

محمدباقر ذوالقدر رئيس ستاد اجرايي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي در نشست دبيران استاني و اقشاري اين جبهه كه صبح پنج‌شنبه برگزار شد طي سخناني اظهار داشت: در يك سال گذشته انتظار تلاش بيشتري از سوي شوراي مركزي وجود داشت كه اميدواريم با ترميم و انتخاب شوراي جديد اين ضعف برطرف شود. ذوالقدر افزود: جبهه مردمي جامع همه نيروهاي انقلاب در حوزه عمل سياسي است و همه فعالان را دربرمي‌گيرد، لذا يك تشكل كنار ساير تشكل‌ها نيست.
ذوالقدر شناسايي كمبودها و مشكلات حقيقي مردم و مطالبه‌گري از دستگاه‌ها براي صيانت از حقوق فردي و اجتماعي را بخش ديگري از وظايف اين جبهه برشمرد و گفت: از سمت حاكميت هم بايد مشكلات را بشناسيم و آن را حل كنيم.
رئيس ستاد اجرايي جبهه مردمي ورود به انتخابات را تنها يكي از وظايف جبهه مردمي برشمرد و افزود: تمامي شخصيت‌ها، گروه‌ها و احزابي كه معتقد به انقلاب اسلامي و راه امام و رهبري هستند و شامل همه طيف‌هاي وفادار به انقلاب مي‌شوند، مي‌توانند عضو اين جبهه باشند. رئيس ستاد اجرايي جبهه مردمي با تأكيد بر اينكه اين تشكل موسمي نيست و از اين به بعد نيز فعال خواهيم شد، گفت: ماان‌شاءالله خدمت علما و بزرگان در قم و تهران نيز خواهيم رسيد. وي همچنين اظهار داشت: ما در فرصت محدود زمان انتخابات 96 ارگان رسمي نداشتيم و صرفاً يك كانال تلگرامي و سايت داشتيم كه كفايت نمي‌كرد و اگر بتوانيم درصدد راه‌اندازي يك نشريه هستيم. ذوالقدر تأكيد كرد: در فرآيند انتخابات آقاي رئيسي نماد نيروهاي انقلاب شد و همه به نفع ايشان كنار رفتند كه بايد از اين ظرفيت و پتانسيل ساير كانديداها و شخصيت‌ها براي ائتلاف و وحدت استفاده كرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار