کد خبر: 905860
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
بهرام مشتاقي

عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: متاسفانه برخی کشتی‌گیران اخلاق را در رقابت های انتخابی تیم ملی باختند.

به گزارش ایسنا، بهرام مشتاقی درباره ارزیابی خود از مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: موجودیت کشتی فرنگی ما همین نفراتی بودند که در مرحله نهایی کشتی گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: باید روی همین نفرات سرمایه‌گذاری کنیم چراکه  دو رقابت مهم بازی‌های آسیایی اندونزی و مسابقات جهانی مجارستان را پیش رو داریم. بازی های آسیایی اهمیت بالایی برای کاروان ورزشی ایران دارد و باید مدال آور باشیم.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی درباره غایبان مرحله نهایی گفت: کشتی گیرانی که فدراسیون کشتی مدارک آنها را تایید کند ما هم برای آنها برنامه ریزی خواهیم کرد.این نفرات نیز به اردو ها دعوت خواهند شد و برای حضور در تورنمنت انتخاب می‌شوند، اما اگر مجوز نداشته باشند هیچ شانسی برای حضور در تیم ملی نخواهند داشت.

مشتاقی درباره درگیری های رخ‌داده در جریان برخی مسابقات نیز عنوان کرد: متاسفانه برخی کشتی گیران اخلاق را باختند، شاهد درگیری هایی بودیم که در شأن کشتی نبود. عمر مدال و قهرمانی خیلی زود عمرش تمام می شود اما این اخلاق و جوانمردی است که باقی می‌ماند و کشتی گیران اگر می‌خواهند در آینده از آنها به نیکی یاد شود باید راه آقا تختی را بروند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار