کد خبر: 905843
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان:
چهاردهمین نمایشگاه قطعات خودرو با 84 مشارکت کننده از استان‌های تهران، گیلان، آذربایجان شرقی، مرکزی، همدان و نیز کشورهای ترکیه و چین در فضایی به مساحت 8500 مترمربع در فضای نمایشگاهی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو اظهار داشت: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در سال گذشته و سال جاری سعی بر برگزاری نمایشگاهی داشت که بتواند به اقتصاد شهر و استان و نیز کشور کمک کند.

علی یارمحمدیان با بیان اینکه تلاش ما بر این بود که کیفیت غرفه و بازدیدکنندگان را افزایش دهیم، افزود: همچنین باید مصرف کننده و تولید کننده باهم ارتباط برقرار کنند و نتیجه خوبی از این نمایشگاه‌ها استخراج شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه نبض اقتصاد است، تصریح کرد: در شرایط امروز کشور برگزاری نمایشگاه به اقتصاد کشور و استان کمک می‌کند، از این رو باید گفت مشکلات در هر حوزه‌ای به ویژه صنعت را می‌توان با با برپایی نمایشگاه برطرف کرد.

وی بیان کرد: ما سعی کردیم تقریباً در یک هفته یک رویداد اقتصادی در قسمت‌های مختلف برگزار کنیم و وضعیت اقتصاد را روبه بهبود ببریم و رکود را به رونق تبدیل کنیم.

یارمحمدیان گفت: سال گذشته حدود 300 میلیارد دلار در صنعت نمایشگاهی هزینه شد که نشان دهنده اهمیت نمایشگاه در صنعت و اقتصاد است.

وی ادامه داد: شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان با برگزاری نمایشگاه‌های متعدد سعی بر نگه داشتن امید در دل مردم دارد تا گام‌های مثبتی در جهت توسعه برداشته شود.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: چهاردهمین نمایشگاه قطعات خودرو با 84 مشارکت کننده از استان‌های تهران، گیلان، آذربایجان شرقی، مرکزی، همدان و نیز کشورهای ترکیه و چین در فضایی به مساحت 8500 مترمربع در فضای نمایشگاهی حضور دارند.

وی بیان کرد: امسال 37 درصد از غرفه‌داران را تولید کنندگان، 35 درصد بازرگانی، 10 درصد خدمات و صنایع وابسته و 18 درصد را بخش قطعات تشکیل می‌دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار