کد خبر: 905818
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸
رئيس كميته‌ هسته‌اي مجلس از تهيه و تدوين طرح دوفوريتي با عنوان «الزام دولت به اجراي قانون اقدام متناسب و متقابل» پس از خروج امريكا از برجام خبر داد.

به گزارش فارس، طرح دو فوريتي نمايندگان براي «الزام دولت به اجراي قانون اقدام متناسب و متقابل» پس از خروج امريكا از برجام تهيه و تدوين شد. در همين زمينه، حجت‌الاسلام مجتبي ذوالنور نماينده مردم قم و رئيس كميته هسته‌اي مجلس در گفت‌وگو با فارس، از تهيه و تدوين طرح دوفوريتي با عنوان الزام دولت به اجراي قانون اقدام متناسب و متقابل پس از خروج امريكا از برجام خبر داد. وي با اعلام اينكه اين طرح دوفوریتی داراي سه بخش است خاطرنشان كرد: نمايندگان مجلس با گرایش‌های مختلف سياسي اين طرح دوفوريتي را امضا كرده‌اند. نماينده مردم قم در بيان جزئيات طرح مذكور اظهار داشت: اين طرح دولت را موظف مي‌كند كه تضمين‌هاي لازم را از اروپايي‌ها و 1+5 به‌جز امريكا اتخاذ كنند كه البته اين تضمين‌ها بايد كامل، جامع و متقن باشد. رئيس كميته هسته‌اي مجلس ادامه داد: در تبصره اين طرح تأکید شده كه مذاكرات با اروپايي‌ها نبايد بيش از يك ماه به طول بينجامد. ذوالنوري در بيان دومين بخش از طرح ياد شده اظهار داشت: اگر اروپايي‌ها تضمين ندادند و يا اگر تضمين دادند و آن را نقض كردند، دولت مي‌تواند چرخه كامل سوخت را شروع كند. يعني ما دولت را موظف كرديم كه غني‌سازي اورانيوم را به ظرفيتي بيش از 190 هزار سو افزايش دهد. در اين طرح دولت را موظف كرديم كه به هر ميزان از غني‌سازي نياز داريم مسئله را دنبال و اقدامات لازم را انجام دهد.
ذوالنور همچنين اعلام كرد: در طرح دوفوريتي نمايندگان پیش‌بینی‌شده در صورت اينكه اروپايي‌ها تضمين‌هاي لازم را ندادند دولت جمهوري اسلامي ايران بايد اقداماتي را انجام دهد.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
0
0
نمایندگان مردم در مجلس " شما پیشاپیش با تصویب FATF " اجرای
قانون اقدام متناسب ومتقابل با خروج امریکا از برجام را با جایگزین
کردن برجام 2 که خواست امریکاست " ایجاد کردید " نیازی به مصوبه جدید نمی باشد.
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
0
0
خسته نباشید ...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
0
0
از مجلسی که در 20 دقیقه به برجام رای داد بدون در نظر گرفتن سوابق مکر آمریکائیها و غرب چه انتظاری هست؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
گرچه ماهی را هروقت ازآب بگیرید دیرنیست وتازه است .ولی اگر درفرصت باقی مانده این کارهارا انجام دهید ما می فهمیم درتبعیت ازفرامین امام
خامنه ای کوشا بوده آن وقت است برای رای دادن به شما نمایندگان دردوره یازدهم کاری خواهیم کرد1-اگر دول اروپایی به هربهانه ای توافق را نقض کردند دولت را نیزمکلف کنید که آن را نقض کند 2-اگر دولت زیر بار نرفت دولت را هم استیضاح نموده ورای به عدم کفایت سیاسی آن بدهید.چراکه وقتی طرف مقابل توافق را نقض کند توافق که یکطرفه نمی شود.بنابراین درآنصورت است که معلوم می شود مردهستید.چراکه درآن صورت به ملت اثبات نموده اید که بودجه کلان را صرف امور لاطائل وبیهوده ای مثل برجامی که نمانده است
نمی کنید.(خواهش می کنم این پیام بنده را برای نمایندگان بفرستید)
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار