کد خبر: 905680
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:
حجت الاسلام والمسلمین قطبی بر ضرورت حضور جدی حوزویان در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: فلسفه وجودی ما در این عرصه، انجام کار مثبت فرهنگی است .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از پایگاه خبری، اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران، نشست انگیزه سازی فعالیت در فضای مجازی با موضوع «حمایت از طلاب جهت حضور در عرصه های نوین تبلیغی» با سخنرانی «حجت الاسلام والمسلمین محمد  قطبی»، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با حضور طلاب و دانش آموختگان در مركز تخصصي فقه و اصول النفيسه اصفهان برگزار شد .

حجت الاسلام والمسلمین قطبی دیجیتالی شدن را بهترین ابزار ارتباطی برای تعامل بشر عنوان کرد و گفت: ما بعنوان یک طلبه قرار نیست کار فنی انجام دهیم اما نباید نسبت به موضوع فضای مجازی که تمام افعال ما را تحت الشعاع خود قرار داده، بی تفاوت باشیم. از زمانیکه فضای مجازی در کشور وارد شد با رویکرد تحذیری روبرو گردید با هدف، منع از حضور در این فضا بود، اما اکنون آن رویکر تغییر کرده است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ، برضرورت حضور جدی حوزویان در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: فلسفه وجودی ما در این عرصه، انجام کار مثبت فرهنگی است .

وی قابلیت و ظرفیت شناسی را از دیگر رویکردهای فضای مجازی بر شمرد و خاطر نشان کرد: طلاب باید در تبلیغ و ارتباطات خود با توده مردم  از این ظرفیت استفاده کنند کمترین کار، ضبط سخنرانی در محافل تبلیغی و منتشر کردن آن است. تلاش، بالاتر از عاملیت سطح هدایتگری است. طلابی می توانند در این سطح موفق باشند که نسل امروز جامعه را بشناسند تا بتوانند هسته های فکری ،فرهنگی و نخبگان جامعه را هدایت کنند . 

حجت الاسلام والمسلمین قطبی با اشاره به مهمترین برنامه ها و فعالیت های تبلیغی، آموزشی، پژوهشی دفتر تبلیغات، رویکرد حل مساله را از راهکارهای مناسب و تاثیرگذار برشمرد و خاطر نشان کرد: ما نباید فقط منتظر تحول از سوی شورای تصمیم گیری کشور باشیم بلکه با توجه به امکانات موجود، توان سنجی و تشکیل گروه، بستری مناسب برای ترویج معارف اسلام و تبلیغ نوین ایجاد کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر