کد خبر: 905652
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
رئیس دانشگاه کردستان:
رئیس دانشگاه کردستان گفت: باید تولیدات و محصولات فرهنگی از دانشگاه به جامعه منتقل شود.

 

به گزارش جوان از کردستان، فردین اخلاقیان سه‌شنبه‌شب در مراسم رونمایی از فرهنگ دانشگاه کردستان که در محل تالار مولوی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: همه ما قدردان و سپاسگذار زحمات استاد ماجد مردوخ‌روحانی در راستای تلاش وی در خصوص فرهنگ و ادب کردستان هستیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه جایگاه تولید فکر است، افزود: من معتقدم که دانشگاه به متفکران، پژوهشگران، محققان و آزادی‌خواهان تعلق دارد و ما در دانشگاه خادم مسوول و نقاد تفکر هستیم.

اخلاقیان تاکید کرد: با توجه به نیازهای امروز جامعه، پیوند دانشگاه و اجتماع پیوندی ناگسستنی و انکارناپذیر است و وظیفه ما استحکام این پیوند است.

وی خاطرنشان کرد: تدریس رشته زبان و ادبیات کردی و رشته موسیقی در راستای سیاست‌های کلی است که در طول این چند سال اخیر در دانشگاه کردستان به آن جامه عمل پوشیده شد.

رئیس دانشگاه کردستان گفت: باید تولیدات و محصولات فرهنگی از دانشگاه به جامعه منتقل شود.

اخلاقیان خاطرنشان کرد: پژوهشکده کردستان‌شناسی در دانشگاه کردستان با نام مردوخ‌روحانی قرین شده و وظیفه ما معرفی آثار این نویسندگان و مفاخران کرد به جامعه است.

وی با بیان اینکه دانشگاه محیطی برای الگوسازی است، عنوان کرد: اگر بتوانیم از تمامی ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی استفاده کنیم دیگر بسترهای جامعه شکوفا شده و توسعه می‌یابد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار