کد خبر: 905558
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مرد معتاد كارتن‌خواب كه به بهانه كار از شهرستان به تهران آمده بود، به خاطر اذيت و آزار زن ميانسال به اعدام محكوم شد.

به گزارش خبرنگار ما، رسيدگي به اين پرونده از اوايل پاييز سال‌96 با مراجعه زن ميانسالي به اداره پليس آغاز شد. آن زن كه به شدت مي‌لرزيد و گريه مي‌كرد در طرح شكايتش به خاطر اذيت و آزار مرد معتاد كارتن‌خواب گفت: «50سال سن دارم، ولي در اين سالها ازدواج نكرده‌ام و مجرد بودم. خودم زندگي مستقلي داشتم و سركار مي‌رفتم. روز گذشته وقتي از محل كار برمي‌گشتم در مسير خانه از پاركي قدم زنان رد مي‌شدم كه متوجه مرد معتاد كارتن‌خوابی شدم. او حال و روز طبيعي نداشت كه ناگهان به من حمله كرد و سپس با زور مرا به محلي خلوت برد و بدون توجه به التماس‌هايم... .»
با طرح اين شكايت، زن ميانسال به پزشكي قانوني معرفي شد. با تأييد ادعاي شاكي از سوي كارشناسان پزشكي قانوني مرد كارتن‌خواب رديابي و بازداشت شد. او ابتدا جرمش را انكاركرد، اما در مواجهه حضوري با شاكي و گواهي پزشكي قانوني به جرمش اقرار كرد و گفت: «به خاطر كشيدن مواد مخدر در حال طبيعي نبودم و اسير شيطان شدم اما پشيمانم.‌»
با اقرارهاي متهم، پرونده بعد از كامل شدن تحقيقات و صدور كيفرخواست به شعبه پنجم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده‌شد. در اولين جلسه رسيدگي به پرونده كه به رياست قاضي بابايي پشت درهاي بسته به صورت غيرعلني تشكيل شد با اعلام رسميت جلسه نماينده دادستان كيفرخواست را قرائت كرد. سپس شاكي در جايگاه ايستاد و در حاليكه به شدت گريه مي‌كرد بار ديگر شكايت خود را مطرح و براي متهم درخواست اشد مجازات كرد.
در ادامه متهم در جايگاه حاضر شد، اما جرمش را انكار كرد. او گفت: «از سالها پيش گرفتار اعتياد شدم. در آن سالها شهرستان زندگي مي‌كردم و شغل مناسبي نداشتم تا اينكه تصميم گرفتم براي پيدا كردن شغل مناسب با برادرم به تهران بيايم. اين هم بي‌فايده بود و به خاطر اعتياد پيدا كردن شغل برايم سخت بود و كسي به من اعتماد نمي‌كرد. اوضاع مالي بدي داشتم به همين دليل مجبور بودم در پارك بمانم و كارتن‌خواب بشوم.‌» متهم در آخر گفت: «به خاطر وضعيتي كه داشتم مورد اتهام هستم و شايد شاكي مرا با كسي ديگر اشتباه گرفته است. باور كنيد زن ميانسال را آزار نداده‌ام و به خاطر فشارهاي بازجويي بود كه مجبور شدم اعتراف كنم.‌»
او در پاسخ به سؤال هيئت قضايي مبني بر گواهي پزشكي قانوني و مواجهه حضوري با شاكي سكوت كرد و حرفي نزد. در پايان هيئت قضايي با توجه به مدارك موجود در پرونده مرد معتاد كارتن‌خواب را به اعدام محكوم كرد. به اين ترتيب متهم بعد از تأييد اين حكم در ديوان عالي كشور در آستانه مرگ قرار خواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار