کد خبر: 905464
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
تمرین تیم ملی تکواندو

تمرینات تیم ملی تکواندو درحالی عصر دوشنبه در محل آکادمی ملی المپیک پیگیری شد که حضور یک عضو پیشین تیم ملی مورد توجه کادر فنی و اعضای تیم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای تکواندو قهرمانی قهرمانی آسیا هفته اول خردادماه به میزبانی ویتنام در هوشی مینه برگزار خواهد شد و ملی پوشان تکواندو کشورمان این روزها  در محل آکادملی المپیک سخت در حال تمرین هستند تا با آمادگی بالا راهی شرق آسیا شوند. 

تمرین عصر دوشنبه این تیم تحت تاثیر عضو سابق تیم ملی با نشاط خاصی برگزار شد. ملی پوشان که در نوبت صبح یک جلسه بدنسازی سنگین پشت سر گذاشته بودند،  در نوبت عصر زیر نظر مستقیم فریبرز عسگری تمرین فنی به نسبت سبکی انجام دادند.

ملی پوشان پس از گرم کردن بدنها، تمرینات فنی را  با «میت زدن» آغاز کرده و «شگردزنی» و تمرینات تاکتیکی را در دستور کار قراردادند. مرحله بعدی تمرین نیز به شبیه سازی مبارزه و کسب امتیاز در شرایط متفاوت و حفظ امتیاز بود که در این مرحله عاشورزاده با صفری، احمدی و حسینی، محمد با رجبی، جلالی با عرفانیان، خدابخش با کاظمی و پلنگ افکن با هادی پور به تمرین پرداختند. 

در میانه های تمرین «سید احمد میررفیعی» عضو تیم ملی در اواخر دهه ۶۰ وارد سالن تمرین شد. میررفیعی که از وزن سوم تا هفتم تجربه حضور درترکیب تیم ملی را دارد و در دهه هفتاد وارد عرصه سینما شد. مهمترین فیلم او نیز «یاس های وحشی» بود که با کارگردانی محسنی نسب بسیار مورد توجه قرار گرفت. 

میررفیعی که سالها در آلمان سکونت داشت، به ایران بازگشته و قرار است دوباره جلوی دوربین برود. حضور وی در سالن تمرین تکواندو تنها واکنش اعضای کادر فنی را در پی داشت. ملی پوشان جوان که شناختی از وی نداشتند با توضیحات فریبرز عسگری از حضور وی استقبال کردند. 

کاظم نیک سرشت از تکواندوکاران باسابقه کشورمان که سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد از دیگر میهمانان تمرین روز گذشته بود. 

سجاد مردانی به دلیل سرماخوردگی این تمرین را از کنار سالن تماشا می کرد. 

شادابی و نشاط ملی پوشان نکته خاص این تمرین بود. تک تک اعضای تیم ملی با روحیه بالا دستورات کادر فنی را به خوبی اجرا کرده و آهسته آهسته به آمادگی مطلوب دست پیدا می کنند. 

براساس اعلام کادر فنی، تیم ملی یک هفته زودتر راهی «هوشی مینه» شده و آخرین مرحله تمرین خود را در شهر محل برگزار طی خواهد کرد. 

 آرمین هادی پور، فرزان عاشورزاده، امیرمحمد بخشی، مهدی خدابخشی، پوریا عرفانیان و  سعید رجبیدر ترکیب ثابت تیم ملی به رقابتهای قهرمانی آسیا اعزام می شوند.ضمن اینکه سجاد مردانی، حمیدرضا هادیان،ابراهیم صفری، سروش احمدی، احمد محمدی، مهدی جلالی، سالار وحیدی، مهدی اسحاقی و علیرضا علیاری که سال گذشته با کسب مدال در ریاست فدراسیون جهانی(ازبکستان) جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردند، نیز در اردو باقی خواهند ماند. این نفرات در صورت کسب مدال تنها امتیاز رنکنیگ را دریافت می کنند و امتیاز آنها در رده بندی تیمی محاسبه نمی شود. 

کد خبر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار