کد خبر: 905446
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
معاون بهره برداري ذوب آهن:
سيد اردشير افضلي گفت :در سال قبل وقتي حرف از توليد بيم بلانك مي زديم غير از دو سه نفر كسي قائل به توانايي توليد اين محصول در شركت نبود ولي هم اكنون اين محصول به خوبي توليد شده و در سال 96 با توليد 750 تن از اين نوع محصول تنها كشور توليد كننده بيم بلانك در خاورميانه بوديم .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،معاون بهره برداري ذوب آهن با اشاره به شرايط فعلي ذوب آهن اصفهان گفت : همكاران ذوب آهني طي سال گذشته با سعي و تلاش خود شرايط مناسبي را براي شركت فراهم آورده و در حال حاضر غير از مشكل كمبود آب بسياري ديگر از مشكلات قديمي شركت حل شده و اوضاع كلي كارخانه روز به روز بهتر مي شود.

سيد اردشير افضلي ضمن با اشاره به موفقيت هاي توليدي گفت : در سال 96 توليد بيم بلانك ، توليد شمش250 و گرفتن سفارش شمش 210 از موفقيت بزرگ كارخانه است و در سال  قبل وقتي حرف از توليد بيم بلانك مي زديم غير از دو سه نفر كسي قائل به توانايي توليد اين محصول در شركت نبود ولي هم اكنون اين محصول به خوبي توليد شده و در سال 96 با توليد 750 تن از اين نوع محصول تنها كشور توليد كننده بيم بلانك در خاورميانه بوديم .

 وي افزود بعد از توليد بيم بلانك به دنبال H300 رفته و هم اكنون نيز در حال طراحي توليد IP500  هستيم .

مهندس افضلي در ادامه سخنان خود به همكاران توصيه نمود كه هر روز به ارزيابي فعاليت هاي خود پرداخته و با داشتن اميد ، روحيه شاد و مثبت انديشي به فعاليت بپردازند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر