کد خبر: 905444
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان در تلاش خاموش کردن نور الهی هستند و به لطف خداوند در حال درخشندگی این نور هستیم، لشکر امام حسین (ع) با کارنامه درخشان خود امروز در منطقه جنوب شرق راه شهید خرازی‌ها را ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی امام حسین (ع) با بیان این‌که خداوند بر ما منت گذاشته و نعمت‌های گوناگونی را بر ما عطا کرده، اظهار داشت: نعمت هدایت یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی محسوب شده که خداوند متعال در این راه انبیا و اولیاء خود را برای ما فرستاده است.

سردار پاسدار مهدی مهدوی‌نژاد تصریح کرد: ما شیعیان مفتخر به پیروی از مکتب اسلام ناب محمدی هستیم و از این مکتب نورانی و حیات بخش بهره می‌بریم آخرین اولیا الهی حضرت امام زمان (عج) است که در سالگرد تولد آن خورشید تابناک امامت و ولایت قرار داریم.

وی ادامه داد: در روایات آمده است که حق پیروز است حتی اگر گاهی ظلم جولان بدهد و صیانت و آقایی از آن حق است، خداوند بر ما منت گذاشت و انقلابی به ما عطا کرده که در این انقلاب شاهد پیروزی و بزرگی جبهه حق علیه باطل بوده‌ایم.

جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: به لطف خداوند در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی حضور داریم و در این چند سال شاهد شکسته شدن هیمنه خدایان دروغین در طول تاریخ بوده‌‍‌ایم که این جز اراده الهی نبوده است و شاهد پیروزی‌های بزرگی در داخل و خارج مرزها بوده‌ایم.

مهدوی‌نژاد با اشاره به این‌که بدخواهان چشم دیدن انقلاب اسلامی را ندارند، گفت: در 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی شاهد درخشندگی این انقلاب بوده‌ایم که دشمنان نیز در این راه قصد ضربه زدن به بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران را داشته‌اند که تلاش آنان بی‌نتیجه بوده و یا نتیجه عکس در پی داشته است.

جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان در تلاش خاموش کردن نور الهی هستند و به لطف خداوند در حال درخشندگی این نور هستیم، لشکر امام حسین (ع) با کارنامه درخشان خود امروز در منطقه جنوب شرق راه شهید خرازی‌ها را ادامه می‌دهد.

مهدوی نژاد اظهار داشت: افرادی که در مناطق شمال غرب و یا جنوب شرق و یا به عنوام مدافعان حرم در حال مبارزه هستند به عنوان منتظران واقعی ظهور محسوب شده و امروزه شاهد طلیعه ظهور هستیم و نور امید با تلاش و جهاد در دل منتظران روشن می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نور انقلاب اسلامی در سراسر دنیا گسترده شده است و باید با امید و تلاش فراوان برای دفاع از انقلاب اسلامی تلاش شود.

جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به تمجید از رشادت‌های سردار عرب‌پور در زمان فعالیت در لشکر مقدس امام حسین(ع) پرداخت و گفت: سردار عرب پور در کنار سردار کاظمی در دوران دفاع مقدس تلاش‌ها و جهادهای فراوانی متحمل شده است و با تمام وجود برای پاسداری از انقلاب حضور داشته و جان‌فشانی‌های فراوانی در این راه داشته‌ است.

مهدوی‌نژاد درباره معارفه هاشم‌پور به عنوان فرمانده لشکر امام حسین (ع) اظهار داشت: هاشمی پور فردی شناخته شده است که با صلابت در اغتشاشات دی ماه 96 حاضر شده و به خوبی از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرد و امیدواریم با هدایت فرماندهان راه شهید خرازی را ادامه دهد و  با استعانت از خداوند در کار خود موفق باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار