کد خبر: 905429
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
سرپرست شهرداری کرج خبرداد
سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اهمیت شعار سال گفت: روزبازارهای شهرداری عرضه کالای ایرانی را در صدر کاری خود قرار داده اند.

محمدرضا احمدی نژاد در بازدید از سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج افزود: رویکرد بازار روزها باید به سمت توسعه کمی و کیفی است و کالاهای با کیفیت ایرانی عرضه خواهد شد.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت می توان سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی کرج را از روزمرگی رهایی بخشید.

احمدی نژاد با اظهار رضایت از ارتقای جایگاه درآمدی سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی کرج گفت: تلاش های خوبی برای پیشبرد اهداف سازمان میادین انجام شده است.

وی با بیان اینکه این سازمان نقش اساسی در حمایت از محصولات داخلی دارد ، بیان کرد: سازمان میادین همواره سعی بر این داشته تا بهترین نوع محصولات و فرآورده های کشاورزی را در اختیار شهروندان قرار دهد.

بهروز ورمهمدی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی کرج با اشاره به تنوع خدمات روزبازارهای کرج گفت: عرضه محصولات ایرانی رکن اصلی فعالیت غرفه های این روزبازارها است .

وی اظهار داشت: گام های موثری برای بهبود کیفیت روزبازارها و ساماندهی مشاغل شهری کرج برداشته شده است .

ورمهمدی افزود: اصلاح بیش از 73 هزار سند مالی چند سال گذشته،ارتقاء جایگاه مالی و روند رو به رشد در حوزه های مختلف اعم از حقوقی و مالی سازمان از اهم موفقیت های سازمان در سال 96 است.

وی افزود: سال گذشته اقدامات موثری برای سرعت بخشیدن به فعالیت های مالی و شفافیت در عملکرد این سازمان انجام شده و تلاش خواهیم کرد تا خدمات مالی به بهترین شکل در سال جاری ارائه و سرعت یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار