کد خبر: 905205
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: یکی از بخش هایی که در همه زمینه‌ها نقش آفرین هستند رسانه‌ها می باشند و تلاش رسانه‌ها در توجیه و تبیین این موضوع و کاهش آسیب آن موثر است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان عصر یکشنبه در جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه و مسئولان در مجتمع مطبوعات درخصوص مصرف بهینه و صرفه جویی آب اظهار کرد: استفاده بهینه از آب و صرفه جویی از دستورات الهی است و زمانی که دستورات الهی اجرا شود سود و در صورت سرپیچی ضرر می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمن محمد علی انصاری با اشاره به جلساتی که در استانداری برای فرهنگسازی در حصوص استفاده از آب برگزار شد، افزود: در این زمینه به برگزاری جلسات مختلف تاکید شد، یکی از بخش هایی که در همه زمینه‌ها نقش آفرین هستند و تا به امروز نقش‌های خود را به خوبی محقق کردند رسانه ها هستند و باید از ظرفیت این بخش استفاده کرد.

وی افزود: تلاش رسانه‌ها در توجیه و تبیین این موضوع و کاهش آسیب آن موثر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اصفهان اضافه کرد: قرار است برای فرهنگ‌سازی موثر در حوزه مصرف بهینه آب از تمامی بخش ها استفاده کنیم. به عنوان مثال قرار است جلساتی را با اصحاب هنر، روحانیان و طلاب و ائمه جماعات نیز داشته باشیم.

انصاری افزود: مسئولان، مردم و رسانه سه راس مصرف بهینه آب هستند و امیدواریم اخباری که در این حوزه مخابره می‌شود به روز، پخته، منطقی و به نفع نظام باشد.

 

   

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار