کد خبر: 905202
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان:
نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان افزایش مشارکت شهروندان در امور شهری را سبب افزایش حس تعلق آن‌ها دانست و گفت: با افزایش میزان مشارکت شهروندان در امور شهری حس تعلق آنان به شهر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،علیرضا نصر اصفهانی در سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تشکر از سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی و روابط عمومی شهرداری اصفهان برای اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان و اعیاد نیمه شعبان برنامه‌های خوبی را در کلیه مناطق و مرکز شهر به ویژه محور فرهنگی چهارباغ عباسی توسط سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی و روابط عمومی شهرداری اصفهان برگزار شد و با این برنامه ها زمینه نشاط و شادابی و دورهمی و تقویت کانون خانواده فراهم شد که تقدیر و تشکر می کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم اینگونه برنامه‌ها با توجه به استقبال چشمگیر مردم و برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و با توجه به در پیش بودن تابستان روز به روز افزایش و تقویت شود.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باغ نور باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: باغ نور به عنوان یک فضای شهری و یک ظرفیت فرهنگی و تفریحی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود:  چناچه امکان داشته باشد و محدودیت‌های قانونی برای قرار گرفتن در حریم با اغماض رفع شود با سازه‌ای سبک و قابل جابه‌جایی و پرتال مسقف شود تا در طول سال قابل استفاده باشد.

نصراصفهانی با بیان اینکه یکی از شعارهای شورای پنجم و شهردار اصفهان توجه به مشارکت جدی شهروندان در مدیریت شهر است، ادامه داد: لذا از شهردار اصفهان درخواست می‌کنم در جهت عملیاتی شدن این شعار برنامه‌ریزی کند و با نظر سنجی در پروژه‌های شهری و برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی حس تعلق شهروندان را نسبت به شهری که در آن زندگی می‌کنند، افزایش دهد.

وی ادامه داد: نتیجه این نظرسنجی‌ها برای مطالعه افرادی که بدون بررسی و تحقیق در امور اظهارنظر می‌کنند ارسال شود.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تاکید به استمرار برنامه‌هایی که نشاط و شادابی مردم را به همراه دارد، تصریح کرد: استمرار برنامه‌هایی که نشاط و شادابی مردم را به همراه دارد باید با قدرت دنبال شود.

وی افزایش مشارکت شهروندان در امور شهری را سبب افزایش حس تعلق آن‌ها دانست و گفت: با افزایش میزان مشارکت شهروندان در امور شهری حس تعلق آنان به شهر افزایش می‌یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار