کد خبر: 905121
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

ايده‌هاي جديد در «قندپهلو» و «مشاعره»

مدير شبكه آموزش با اشاره به برنامه‌هاي ماه رمضاني اين شبكه اعلام كرد برنامه‌هاي روتين مثل «مشاعره» و «قندپهلو» ادامه مي‌يابند.
حسين ساري مدير شبكه آموزش در گفت‌وگو با مهر درباره رويكردهاي اين شبكه بيان كرد: شبكه آموزش مثل هر شبكه ديگري مأموريت‌ها و اهداف خود را دارد و بناست در اين اهداف به شكل ويژه‌اي به مهارت آموزي بپردازد. وي درباره آخرين تحولات و رويكردهاي اين شبكه توضيح داد: ساختارهاي ما در برنامه‌سازي پيچيده‌تر خواهد شد و قالب‌ها و آموزش‌هاي كارگاهي و مستند در دستور كار داريم، مثلاً برنامه فراگير و جشنواره‌گونه از مهارت آموزي داريم كه بعد از ماه رمضان شروع مي‌شود و در تابستان ادامه دارد. مدير شبكه آموزش برنامه ماه رمضان این شبكه را در ادامه برنامه‌هاي قبلي دانست و اظهار كرد: برنامه‌هاي موجود و روتين ما متناسب با ماه رمضان ادامه خواهد داشت و برنامه ويژه‌اي براي اين ماه نداريم، اما برنامه «قندپهلو» و «مشاعره» با رويكرد قرآني پخش خواهد شد. وي در پايان در پاسخ به پرسشي درباره افت برخي از برنامه‌هاي شبكه آموزش عنوان كرد: نظرسنجي‌ها بخشي از اين گفته را در برخي از برنامه‌ها تأييد مي‌كند و طبيعي است كه برنامه‌اي كه در هشت دوره روي آنتن مي‌رود جلوه اوليه‌اش را نداشته باشد، با اين حال براي اين دو برنامه ايده‌هاي جديدي داريم.

وداع با ناصر چشم‌آذر

مراسم تشييع پيكر ناصر چشم‌‌آذر صبح دیروز با حضور جمعي از هنرمندان و مسئولان و مردم از مقابل تالار وحدت برگزار شد.
محمدسرير آهنگساز در اين مراسم گفت: ناصر چشم‌آذر از جمله هنرمندان بزرگ كشورمان است كه من از سال 40 در جريان داوري مسابقات دانش‌آموزي با او آشنا شدم. وي از جمله هنرمنداني بود كه از همان ابتداي نوازندگي خود به همه ما نشان داد آينده بسيار خوبي در انتظار اوست. حميدرضانوربخش مديرعامل خانه موسيقي در ادامه مراسم با بيان اينكه ضايعه درگذشت ناصر چشم‌آذر اتفاقي حيرت‌آور و ناباورانه است، گفت: او سراسر شور و انگيز بود و هر جا مي‌آمد با خود شور و نشاط مي‌آورد. من به خوبي ياد دارم كه بسياري از هنرمندان جوان به او نگاه مي‌كردند و از كارهاي وي الگو مي‌گرفتند. زنده‌ياد چشم‌آذر به راستي يكي از استوانه‌هاي خانه موسيقي بود كه همواره كمك‌دهنده بسيار ارزشمندي براي ما بود. بيژن بيرنگ كارگردان تلويزيون نيز عنوان كرد: هنرمند متعلق به خودش نيست، هنرمند متعلق به كساني است كه موسيقي و هنر را مي‌شنوند. به درستي كه ناصر چشم‌آذر انسان خاصي بود و انسان‌هاي خاص نيز سرنوشتی اينچنين دارند كه اين گونه در ميان قلب و ذهن مردم باقي مي‌مانند. در ادامه پيكر ناصر چشم‌آذر پس از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام دعايي به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) تشييع شد.

بازيگر نقش «شهيد حججي» هنوز انتخاب نشده است

مجموعه داستاني «هفتمين نامه جابر» در 10 قسمت به نويسندگي و كارگرداني رسول صانعي درباره زندگي (نوجواني، جواني، خانواده، پدر و مادر و در پايان اسيري و شهادت شهيد محسن حججي) توليد خواهد شد.
بنابراين گزارش در شرايطي كه متن‌هاي اين سريال به پايان رسيده است، سازندگان اين سريال در انتظار مجوز رسمي از مركز سيما فيلم هستند. همچنين لشكر 8 نجف اشرف و لشکر زرهي سپاه براي توليد اين سريال آمادگي لازم را اعلام كرده‌اند. تحقيق‌هايي در نجف‌آباد اصفهان (محل زندگي شهيد حججي)، كردستان (محل اعزام و مانور)، سوريه (لشکر 8 نجف اشرف) و اهواز انجام شده است. همچنين نويسنده و كارگردان با خانواده و نزديكان اين شهيد به گفت‌وگو نشسته‌ و اطلاعاتي را از آنها به دست آورده‌اند. به گزارش فارس، براي انتخاب بازيگر نقش شهيد حججي گزينه‌هايي موجود هستند اما هنوز گزينه نهايي انتخاب نشده است. اين سريال قصه‌هاي مختلفي دارد. يكي از داستان‌ها درباره شهيد كاظمي فرمانده نيروي زميني سپاه و ديگري درباره جدال بين دو برادر كه يكي سمت داعش و ديگري سمت ايران است، خواهد بود. يكي از دلايل انتخاب عنوان «هفتمين نامه جابر» براي اين سريال به دليل اين است كه «جابر» نام مستعار و پوشش دهنده شهيد حججي در عمليات‌ها بوده است. لوكيشن‌هاي اين سريال با بازسازي فضا در نجف آباد اصفهان، نجف اشرف و سوريه خواهد بود و به دليل مسائل امنيتي اين احتمال وجود دارد تا بيابان‌هاي نطنز جايگزين سوريه (تصويربرداري سكانس شهادت شهيد حججي در محل وادي العطشان) شود. سريال «هفتمين نامه جابر» براي سيما فيلم توليد خواهد شد و به مناسبت سالگرد شهادت شهيد حججي از شبكه يك سيما روي آنتن خواهد رفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار