کد خبر: 905082
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره پویانمایی ایران، تندیس و جوایز بخشی از آثار برگزیده به صاحبان آنها اهدا شد.

مراسم افتتاحیه این جشنواره، شنبه شب پانزدهم اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.
در این مراسم و با حضور آیت‌الله طاها محمدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، دکتر دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی، نیکبخت استاندار همدان، برخی نمایندگان مردم استان در خانه ملت و جمعی از دیگر مسئولان، تندیس و جوایز برخی از آثار برگزیده به صاحبان آنها اهدا شد.
در بخش آموزشی، هیأت داوران از میان آثار راه یافته به داوری، دو اثر را شایسته تقدیر دانست، لوح تقدیر اثر شایسته و جایزه نقدی به طور مشترک به وریا نیک‌منش و مریم هاشم‌زاده برای اثر «زینو، زندگی نو» و علی نیکوکار برای «زادگاه زندگی» اهدا شد.
در این بخش دیپلم افتخار، جایزه نقدی و تندیس بهترین اثر آموزشی به هادی امیری و رها فرجی برای انیمیشن آموزشی «عصر وارونه (سزارشگاه)» تعلق گرفت.
در بخش تبلیغاتی، هیأت داوران از میان تولیدات راه یافته به داوری جشنواره، لوح تقدیر اثر شایسته و جایزه نقدی را به بهروز قزل برای اثر تبلیغاتی «مالوچسکا» اهدا کردند همچنین در این بخش دیپلم افتخار، جایزه نقدی و تندیس بهترین اثر به بابک و بهنود نکویی برای تیزر تبلیغاتی «بانک اقتصاد نوین» اهدا شد.
در بخش هویت بصری، هیأت داوران جایزه نقدی و لوح تقدیر اثر شایسته را به علی رحیمی برای طراحی اثر «شبکه مستند» اهدا کردند و تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین اثر نیز توسط امید خوش نظر برای طراحی هویت بصری «شبکه‌های امید، تهران و سه» به دست آمد.
لوح تقدیر اثر شایسته و جایزه نقدی بخش عنوان‌بندی به سامان ارشید برای تیتراژ پایانی فیلم «زار» اهدا شد و در این بخش بهروز قزل دیپلم افتخار، تندیس و جایزه نقدی جشنواره را به خود اختصاص داد.
در بخش جایزه انجمن طراحان گرافیک متحرک نیز داوران از میان تولیدات راه یافته، دیپلم افتخار بهترین اثر تبلیغاتی را به احمد مالکی برای «آی دی بی» و دیپلم افتخار بهترین عنوان‌بندی را برای اثر «چشم جنگ» به حامد عزیزی اهدا کردند.
در بخش آموزشی داوران انجمن طراحان گرافیک، دیپلم افتخار برای اثر «مرکز تجارت کشاورزی» به رضا رفیع گیلانی تعلق گرفت و دیپلم افتخار بخش هویت بصری نیز به امید خوش‌نظر برای خلق هویت بصری «شبکه سه» رسید.
در بخش موشن‌گرافیک، هیأت داوران از میان تولیدات راه یافته به جشنواره، جایزه نقدی و لوح تقدیر اثر شایسته از منظر ایده را به شیدا رضایی خامنه برای موشن‌گرافیک «پارس خزر» اهدا کردند و حسین جاودان و علی نیکوکار نیز لوح تقدیر اثر شایسته را برای آثار «طعم امروز – آشپزی» و «انرژی خورشیدی» به دست آوردند.
در این بخش هیأت داوران دیپلم افتخار بهترین پژوهش و نگارش، جایزه نقدی و تندیس جشنواره را به فرهاد عباس‌نژاد برای موشن‌گرافیک «سبک زندگی» و تندیس جشنواره، جایزه نقدی و دیپلم افتخار بهترین اثر را به میلاد شاهجانی برای موشن «هشتک» اهدا کردند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار