کد خبر: 905028
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
حقشناس-علی-کریمی-حق-دارد-مخالفت-کند-چون-باید-پاسخگو-باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: علی کریمی حق دارد دستیارانش را خودش انتخاب کند، چون اگر در طول فصل اتفاقی در تیم بیفتد باید او پاسخگوی هواداران سپیدرود باشد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، سهیل حق‌شناس درباره جلسه شب گذشته (شنبه) کادرفنی سپیدرود با مالک این باشگاه که در نهایت به جدایی علی کریمی ختم شد،‌ اظهار داشت: صحبت‌هایی در این جلسه مطرح و تصمیماتی هم گرفته شد. کریمی دلایل خودش را برای جدایی دارد و کاملاً هم محترم است و نمی‌شود روی او فشار آورد. اگر فردا اتفاقی در تیم بیفتد او باید به‌عنوان نفر اول کادرفنی پاسخگو باشد. الان اول فصل است و مانند فصل گذشته نیست که او در میانه فصل هدایت تیم را بر عهده گرفته باشد، اگر اتفاق بدی در طول فصل رخ بدهد باید کریمی پاسخگوی هواداران باشد.

وی ادامه داد: یکسری تصمیمات و حرف‌هایی در جلسه زده شد که به مذاق علی کریمی خوش نیامد. هر چند من در پایان جلسه احساس کردم باشگاه می‌خواهد علی کریمی را حفظ کند،‌ اما به قول خود کریمی برای حفظ کردن نباید فقط زبان حمایت کند، باید عملی این اتفاق بیفتد. به‌هرحال من امیدوارم در ۴۸ ساعت آینده اتفاقاتی بیفتد که بتوانیم این مربی را در سپیدرود حفظ کنیم. تصور اینکه ما فصل آینده را بدون کریمی شروع کنیم سخت است و قطعاً این کار سپیدرود را هم سخت خواهد کرد. در هر صورت امیدوارم هواداران با تصمیمات اشتباه نسوزند.

مربی تیم فوتبال سپیدرود در پاسخ به این پرسش که «آیا اختلاف علی کریمی و مالک سپیدرود روی اعضای کادرفنی است؟» گفت: بله، اختلاف‌نظر روی دستیاران بود و دقیقاً مسئولان باشگاه دست روی نقطه‌ای گذاشتند که نزدیک‌ترین افراد به علی کریمی هستند. اعضای کادرفنی باید با کریمی هماهنگ باشند، البته فرقی نمی‌کرد با حضور کدام‌یک از اعضای کادرفنی مخالفت شود. من مطمئنم علی کریمی پشت تمام دستیارانش می‌ایستاد، چون او اعتقاد دارد این کادرفنی با هم موفق شدند تیم را در لیگ برتر حفظ کنند. کریمی می‌گوید از اختیارات مربی تعیین دستیار و کادرفنی است که به‌هرحال مالک باشگاه این موضوع را قبول نکرد و باعث اختلاف شد. البته بحث‌های دیگری هم بود که می‌تواند برطرف شود،‌ اما اختلاف‌نظر روی دستیاران کریمی باعث شد کار به اینجا بکشد.

حق‌شناس در پایان یادآور شد: من همیشه گفته‌ام و الان هم می‌گویم، مشکل اصلی سپیدرود پول است. امیدوارم هر اتفاقی در این ۴۸ ساعت می‌افتد باعث شود کریمی را در رشت حفظ کنیم، چون مردم به او علاقه دارند. خیلی از کسانی هم که خارج از گیلان به تیم ما علاقه‌مند شدند، به خاطر شخصیت و اسم کریمی از ما حمایت کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار