کد خبر: 905027
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
کریمی-کار-کادرفنی-برای-انتخاب-بازیکنان-سخت-است

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کار کادرفنی برای انتخاب بازیکنان سخت است.

به گزارش وب سایت نود، علی کریمی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال گفت: کار کادرفنی برای انتخاب بازیکنان سخت است چرا که همه نفرات تیم آماده هستند. بعد از اینکه مسابقات لیگ تمام ما بعد از چند روز استراحت تمرینات خود را با تعداد کم آغاز کردیم.

وی ادامه داد: به زودی و با انجام یکی دو بازی لیگ‌های اروپایی تعطیل می‌شود و بازیکنان لژیونر هم به جمع ما اضافه خواهند شد. به هر حال ما با ۴ نفر تمرینات خود را آغاز کردیم و مسلما تمرین کردن بهتر از تمرین نکردن است. به دنبال این هستیم که خیلی خوب خود را آماده کنیم و در بهترین شرایط راهی مسابقات شویم.

کریمی با تاکید بر اینکه بازیکنان آماده‌ای در اختیار کادر فنی هستند، گفت: با توجه به اینکه در همه پست‌ها نفرات خیلی خوبی در اختیار داریم طبیعتا کار کادر فنی برای انتخاب بازیکن سخت است. طبیعی است که تیم ملی نیاز به حمایت مسئولان دارد تا در بهترین شرایط راهی جام جهانی شود و ما امیدواریم این حمایت‌ها انجام شود.

بازیکن تیم ملی درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی خاطرنشان کرد:‌ سوریه با توجه به اینکه نفراتش کامل نبودند نتوانست به ایران بیاید و این بازی لغو شد اما ازبکستان با تیم کاملش به مصاف ما خواهد آمد که قطعا آن بازی برای تیم ملی مفید خواهد بود. تیم‌های یونان و ترکیه هم حریفان تدارکاتی آینده تیم ملی هستند که از تیم‌های خوب اروپا به حساب می‌آیند. قطعا این تیم‌ها می‌توانند برای آماده‌سازی تیم ملی در جام جهانی کمک زیادی کنند.

کریمی درباره سعید عزت‌اللهی که در بازی اول تیم ملی جام جهانی محروم است و کی‌روش نفرات زیادی در پست هافبک دفاعی برای جانشینی او امتحان کرده است گفت: با توجه به یانکه کی‌روش تیم آماده‌ای را ساخته است همه می‌توانند در پست‌های مختلف به کادر فنی تیم ملی کمک کنند و نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد. همه بازیکنان آماده در اختیار کادر فنی هستند و مهم این است که ما در همه پست‌ها نفرات شایسته‌ای در اختیار داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار