کد خبر: 904985
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
گنارو گتوزو

سرمربی میلان قبل از دیدار حساس برابر یوونتوس در فینال جام حذفی اعتراف کرد که تیم حریف قوی تر از تیم او است.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، میلان در هفته سی و ششم رقابت‌های سری A از  هلاس ورونا پذیرایی کرد و توانست با نتیجه‌ چهار بر یک به پیروزی برسد. طبیعی است که گتوزو از این پیروزی قاطعی که تیمش به دست آورد خوشحال باشد. سرمربی یوونتوس در نشست خبری بعد از  بازی ،گفت‌: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و خوشبختانه هم نتیجه‌ لازم را کسب کردیم. تیم های که مدعی نیستند همواره برابر ما انگیزه بالایی دارند و مشکل ساز می‌شوند.

میلان چهارشنبه شب بازی بسیار حساسی پیش رو دارد و باید در فینال جام حذفی برابر یوونتوس به میدان برود.

گتوزو قبل از  این بازی، گفت‌: یوونتوس قوی تر از میلان است. یووه در سال‌های اخیر همه جام ها را برده و کار سختی برابر این تیم داریم. باید بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم. سوسو با آسیب‌دیدگی مواجه شد اما  فکر می‌کنم که برابر یوونتوس مشکلی نخواهد داشت و به میدان می‌رود.

سرمربی میلان درباره این سوال که در خط حمله از کالینیچ استفاده می‌کند یا کوترونه، این گونه پاسخ داد: اجازه بدهید که فکر کنیم. هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ام.

میلان با پیروزی که برابر هلاس ورونا به دست آورده موقتا به رده ششم جدول رده‌بندی صعود کرد. این‌ در حالی است که یوونتوس صدرنشین است و به نهایی شدن هفتمین قهرمانی خود تنها سه امتیاز نیاز دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار