کد خبر: 904960
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان خبر داد
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از آغاز فعالیت سامانه بارشی نسبتا فعال از دوشنبه، هفدهم اردیبهشت ماه خبر داد.

محمد اشجعی با بیان این مطلب اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی فعلی، طی امروز و فردا ادامه داشته و طبق بررسی‌ مدل‌های هواشناسی از روز دوشنبه، هفدهم اردیبهشت ماه با نفوذ سامانه‎‌ی بارشی نسبتا فعال و قوی شاهد ناپایداری جوی، وزش باد، گرد و غبار و بارش‌های نسبتا خوب خواهیم بود و بیش‌ترین میزان بارش‌ها نیز در نواحی جنوبی استان خواهد بود. 
  
وی افزود: طبق گزارشات ایستگاه‎های بارندگی، بیشترین میزان بارش‌ها در حدود 14.7 میلی متر در میانه بوده و روز گذشته، چهاردهم فروردین ماه، به غیر از ملکان و کلیبر در تمامی شهرستان‎های استان بارندگی گزارش شده است. 
  
وی در ادامه با اشاره به سردترین و گرم‎ترین شهرهای استان گفت: در طول 24 ساعت گذشته، جلفا با 27 درجه بالای صفر گرم‎ترین شهر و سراب و هریس با دمای هشت درجه بالای صفر، خنک‎ترین شهرهای استان بوده‎اند. 
 
 معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی دمای کنونی تبریز را 17 درجه بالای صفر عنوان کرد و گفت: دمای فعلی تبریز نسبت به زمان مشابه روز گذشته، یک درجه خنک‎تر شده و در 24 ساعت گذشته نیز در گرم‎ترین ساعات، 19 درجه و در سردترین ساعات، 12 درجه بالای صفر گزارش شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر