کد خبر: 904956
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
دبیر علمی دومین کنفرانس ملی مطالعات زبان انگلیسی
دبیر علمی دومین کنفرانس ملی مطالعات زبان انگلیسی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تاکید کرد: برگزاری کنفرانس‌ها فرصت تجربه ‌ی جدید یادگیری و کار تیمی را به جوانان می‌دهد.

فرزاد سلحشور با اشاره به کارایی برگزاری کنفرانس‌های علمی اظهار کرد: این کنفرانس سکویی برای ارایه‌ی مقالات توسط دانشجویان جوان خواهد بود تا کارهای علمی که تا کنون انجام داده‌اند را نشان دهند، اساتید برجسته نیز طی این دو روز، مقالات را داوری خواهند کرد، به همین ترتیب، اشکالات برطرف شده و کارهای بعدی نیز ارتقا پیدا می‌کند.
 
وی عنوان کرد: سیستم آموزشی ما در برگزاری کلاس خلاصه می‌شود و این در حالی است که کنفرانس‌ و همایش نیز مزایایی همچون بررسی جملات و نظرات مختلف، یادگیری و تبادل نظر دارند، کنفرانس نفسی تازه به یادگیری در محیطی غیر از محیط بسته‌ی کلاس می‌دهد.
 
وی در ادامه بیان کرد: هنوز آنطور که باید، هماهنگی لازم در برگزاری کنفرانس و همایش وجود ندارد و تمامی کارها متوجه یک نفر می‌شود، معتقد هستم، کنفرانس‌ها هر دو سال یک بار و در تمامی دانشگاه‌ها برگزار شوند.
 
استادیار گروه زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان با مشارکت در کنفرانس‌ها انگیزه‌ی بیشتری گرفته و ضمن مشاهده‌ی زحمات نسل‌های گذشته، مراحلی را که باید طی کنند را ارزیابی می‌کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر