کد خبر: 904954
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
شهردار تبریز عنوان کرد:
شهردار تبریز توسعه پارک های محله ای و توسعه خدمات عمومی در تمامی مناطق شهر را رویکرد اساسی شهرداری تبریز دانست.

مهندس ایرج شهین باهر در مراسم بهره برداری از سه پارک محله ای در شهرداری منطقه چهار تبریز با اشاره به اینکه عدم وجود، پارک، مکان های ورزشی و عمومی نقصی در محلات شهر محسوب می شود، گفت: خدمات عمومی باید در تمامی محلات شهر ارائه شود و شهرداری تبریز تا حد امکان به دنبال توسعه خدمات عمومی به محلات مختلف شهر است.

مهندس ایرج شهین باهر توسعه متوازن شهر را از سیاست های شهرداری تبریز دانست و گفت: به دنبال این هستیم که از درآمدهای مناطق برخوردار شهر در مناطق کم برخوردار هزینه کنیم .

شهردار تبریز با اشاره  به اینکه در بودجه سال 97 احداث 10 پارک محله ای پیش بینی شده است اظهار داشت: هرچند در بودجه امثال احداث 10 پارک محله ای پیش بینی شده است اما تنها در منطقه 4 تبریز سه پارک محله ای امروز افتتاح شد و سه پارک محله ای دیگر نیز تا 2 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی خطاب به شهروندان حاضر در مراسم افتتاح سه پارک منطقه ای افزود: علاوه بر 6 پارک محله ای شهرداری منطقه 4 ، در مناطق 3،7 و 10 نیز تعدادی پارک محله ای در دست احداث است و به امید خدا تا پایان سال به همت فرزندان شما در شهرداری و علی رغم مشکلات مالی تعداد این پارک های محله ای را به 15 یا 20 پارک افزایش خواهیم داد.

شهردار تبریز گفت: برنامه ریزی و سیاستگزاری اساسی شهرداری تبریز در دوره جدید در راستای توسعه خدمات محله ای بوده است.

مهندس ایرج شهین باهر با اشاره به اینکه در گذشته تعدادی پروژه ویترینی با هزینه های هنگفت اجرا شده است که مشکل چندانی نیز از شهروندان رفع نمی کند افزود: به دنبال این هستیم که با اجرای پروژه های غیر ویترینی که با زندگی شهروندان ارتباط تنگاتنگ دارند به سمت رفع بخشی از مشکلات شهروندان حرکت کنیم.

وی با اشاره رویکرد اساسی شهرداری تبریز در سال جدید در خصوص توسعه خدمات محله ای اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح سه پارک محله ای هستیم که در اختیار شهروندان خواهد بود متاسفانه در گذشته چنین مکان هایی باتغییر کاربری به مغازه و یا منازل مسکونی تبدیل شده اند اما در دوره جدید علی رغم مشکلات مالی، شهرداری تبریز به دنبال توسعه پارکهای محله ای خواهد بود.

شهردار کلانشهر تبریز مدیریت های ویترینی را آفت جوامع درحال توسعه خواند و افزود: متاسفانه امروزه تفکری بر حوزه مدیریت غالب است که به جای اقدامات ریشه ای و بلند مدت، به دنبال کارهایی هستند که موقتی بوده و زود خود را نشان دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر