کد خبر: 904775
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
ابفای گلستان
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گالیکش از رفع 900 مورد اتفاقات شبکه توزیع آب، خط انتقال و انشعاب در سال گذشته خبر داد.

مظاهر ملکان افزود: از این میزان 832 مورد اتفاقات انشعاب، 61 مورد اتفاقات شبکه و 7 مورد اتفاقات خط انتقال بوده است.

ملکان با اشاره به انشعابات نصب شده گفت: در مدت مذکور 192 انشعاب نصب شده و 90 مورد اصلاح انشعاب دو لوله ای انجام شده است.

وی اظهار داشت: تعویض 50 انشعاب فرسوده، توسعه 600 متر از شبکه توزیع، اصلاح 200 متر از شبکه توزیع، نصب 14 مورد فشارسنج ثبات، انجام 4 هزار و 400 مورد آزمایش کلرسنجی و تعویض742 کنتور خراب و فرسوده و تعویض ترانس 100 کیلو وات و تعمیر و راه اندازی 4 دستگاه برق تاسیسات از فعالیت های انجام شده در امور آب منطقه گالیکش می باشد.

ملکان شستشوی 13 کیلومتر از خط انتقال را اقدام مهمی در راستای تامین کیفیت آب شرب برشمرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون 67 کیلومتر از شبکه توزیع آب شستشو شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گالیکش تصریح کرد: نصب و راه اندازی 10دستگاه کنتور الکترومغناطیس برروی مخازن و چاه ها، نصب دو دستگاه کلریناتور مایعی بر روی مخزن 2 هزار بلوچ آباد و ایستگاه پمپاژ شماره 1، خرید و نصب یک دستگاه دیزل ژنراتور در ایستگاه پمپاژ چاه شماره 3، جابه جایی 35 کنتور، تغییر نام 95 کنتور و شستشوی مخزن 2 هزار مترمکعبی و خرید و نصب 9 عدد دوربین مداربسته جهت حفاظت فیزیکی تاسیسات بخش دیگری از عملکرد امور آب این منطقه می باشد.

مدیر امور آب و فاضلاب گالیکش ادامه داد: 12 چاه فعال با ظرفیت آبدهی 124 لیتر بر ثانیه آب مورد نیاز 9 هزار مشترک را تامین می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر