کد خبر: 904771
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
فرمانده مرزبانی هرمزگان:
فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف بالغ بر ۹۸۵ میلیارد ریال کالای قاچاق و رشد یک هزارو۳۴۳ درصدی کشفیات در فروردین ماه امسال خبر داد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف بالغ بر ۹۸۵ میلیارد ریال کالای قاچاق و رشد یک هزارو۳۴۳ درصدی کشفیات در فروردین ماه امسال خبر داد.

به نقل از مرزبانی هرمزگان، علی اصغر خرم روی گفت : در فروردین ماه سال جاری بیش از ۱۸۰ فقره پرونده در رابطه با متخلفان اقتصادی در مرزبانی استان تشکیل شد که بالغ بر ۳۷ مورد از آن نیز میلیاردی بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه هرمزگان به دلیل موقعیت خاص اقتصادی و جغرافیایی در شاه راه اقتصادی  قرار گرفته و از اصلی ترین مراکز فعالیت های تجاری قانونی و گاه غیرقانونی کشور محسوب می شود گفت:بیش از ۶۰درصد مبادلات بازرگانی کشور و۷۰درصد ترانزیت خارجی کالا از طریق بنادر هرمزگان انجام می شودکه شامل دخانیات،البسه، لوازم خانگی و برقی، ظروف آشپزخانه،لوازم یدکی خودرو، لوازم آرایشی و بهداشتی ،پارچه و برنج میباشد.

ارزش ریالی مجموع کالاهای قاچاق کشف شده در فروردین ماه امسال ۹۸۵ میلیارد و ۸۳۶ میلیون و ۲۸۴ هزار ریال است که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک هزار و ۳۴۳ درصد افزایش داشته است و همچنین ۲۰۶ نفر قاچاقچی در سطح استان دستگیر و ۱۳۴ فروند شناور و ۳۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فعال در امر جابه جایی کالای قاچاق نیز توقیف شدند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر