کد خبر: 904736
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
امام جمعه شهرکرد :
خطیب جمعه شهرکرد گفت: آمریکا برجام را اجرا نکرد و امروز نیز به دنبال کم رنگ کردن مسئله موشکی و توان دفاعی کشور است.
حمیرا رحیمی

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز این هفته اظهار داشت: در چهل سال گذشته مردم کشور با فتنه‌های زیادی روبه‌رو بودند و فتنه امروز بزرگ کردن موارد پوچ و توخالی مانند 22 اردیبهشت است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نباید با پافشاری بر روی موارد برجام به کشور آسیب رساند، افزود: آمریکا به برجام عمل نکرده است و نخواهد کرد و با توجه به نقض مفاد برجام توسط آمریکا و کشورهای دیگر اگر ما از برجام خارج شویم آن را نقض نکرده‌ایم و عهد شکن نیستیم.

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال مذاکره برای کم کردن توان نظامی و موشکی کشور هستند، بیان کرد: نباید اجازه بدهیم با باز کردن باب مذاکره و ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان، کشور زمان زیادی به دنبال مسائل پوچ و بی‌ارزش باشد.

وی با بیان اینکه بازگشت باید بازگشت واقعی باشد، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها دست به دست هم دادند تا برجام اجرا نشود و امروز نیز به دنبال کم رنگ کردن مسئله موشکی و توان دفاعی کشور هستند اما نباید اجازه دهیم که آن‌ها در خصوص توان دفاعی کشور ما سخن بگویند.

نکونام با بیان اینکه با اشاره به اینکه مدیریت استانی باید فراگیر شود خاطرنشان کرد: شتاب و حرکت در چهارمحال و بختیاری به سمت آبادانی و عمرانی کند است و صحت این مسئله بیانگر سرگرم بودن مسئولان به بازی‌های سیاسی و حرکت در گروه‌هایی با نگاه بسته است.

وی گفت: پست‌ها و مسئولیت‌های اداری در پی گذشت سال‌ها از بین می‌رود و آنچه که از هر فرد باقی می‌ماند خدمت صادقانه و برای مردم است.

خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه دهه نکوداشت مساجد در پیش است، تصریح کرد: مؤمنان علاوه بر خانه‌های خدا باید خود را نیز برای ماه مبارک رمضان آماده کنند.

نکونام با گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر افزود: تلاش و حضور افتخاری اعضای این جمعیت در حوادث مختلف جای تقدیر دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر