کد خبر: 904662
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: دستگاه های اجرایی برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم روز سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر را موردتوجه قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: دستگاه های اجرایی برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم روز سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر را موردتوجه قرار دهند.

فتح‌الله حقیقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در جلسه شورای هماهنگی برنامه های سوم خرداد(روز آزادسازی خرمشهر) در اراک با اشاره به اهمیت این روز، اظهار داشت: نسل امروز باید واقف باشد که جبهه ایران در مقابل دشمن در هر زمان با رویکرد متفاوت و درخور شرایط موجود حرکت کرده، تا پیش از سوم خرداد وضعیت دفاعی داشته و پس از آن با قدرت بیشتر و شرایط را به شکل تهاجم به دشمن ادامه داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: سوم خرداد یک روز ملی است زیرا آزادسازی خرمشهر با تکیه بر علم و ایمان نیروهای داخلی به وقوع پیوست، به گواه تاریخ سخت‌ترین و ماندگارترین عملکرد هر ملت دفاع از شرف، باورها و خاک کشور است که مردم ایران در این سال‌ها ثابت کردند در این مسیر موفق هستند.

حقیقی ادامه داد: جوانان باید بدانند که امنیت و عظمت نظامی امروز ایران اسلامی مدیون قدرت و وجود افرادی است که در این حوزه‌ها خدمت می‌کنند. امروز هیچ نظامی نمی‌تواند قدرت نیروهای مسلح کشورمان را کتمان کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: دشمن به دنبال نابودی انقلاب اسلامی است و در هر زمان با توطئه‌های گوناگون کشور را به خطرانداخته‌، امکان دارد که در کشور اختلاف وجود داشته باشد اما در اصل وحدت و انسجام نظام هیچ اختلاف نظری وجود ندارد.

حقیقی عنوان کرد: مراسم سوم خرداد باید هر سال با شکوه هرچه بیشتر و عظیم‌تر از گذشته اقتدار نظام اسلامی و همدلی و وحدت میان افراد را به گوش جهان برساند، امسال باید متفاوت‌ از سال‌های گذشته با برنامه‌های مدون‌تری برنامه ریزی های این روز را دنبال کنیم و همه نهادها و دستگاه‌ها در این رابطه عزم خود را جزم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: در این راستا بنیاد شهید موظف است همه شهدای بیت‌المقدس را به تفکیک دستگاه‌ها لیست کرده و در اختیار آنها بگذارد، فرمانداران نیز برنامه ملاقات با خانواده‎های شهید را طرح ریزی کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر