کد خبر: 904629
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از دیدار با استقلال در سوپرجام ابراز خرسندی کرد.
 
تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از دیدار با استقلال در سوپرجام ابراز خرسندی کرد.
 
برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین امروز (جمعه) پرسپولیس اظهار داشت: همه بازیکنان به جز ربیع‌خواه سرحال هستند و همه چیز مرتب است. همه هیجان دارند و بی‌صبرانه منتظر بازی روز دوشنبه مقابل الجزیره هستند. از این موضع که ما گزینه برد این مسابقه هستیم کوتاه نمی‌آییم، البته با تمام احترامی که برای حریف قائلیم، می‌دانیم پیروزی بر حریف اماراتی خیلی کار سخت است با این حال به خودمان خوشبین هستیم و می‌خواهیم به بهترین نحو فصل را به پایان ببریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با وجود پایان مسابقات لیگ، بازیکنان پرسپولیس از کیفیت بالایی برخوردارند، گفت: بله من هم از این موضوع بسیار خوشحال هستم. واقعا سطح کیفی بازیکنان در تمرینات خیلی خوب است و شما به مورد خوبی اشاره کردید. با توجه اینکه لیگ به پایان رسیده، ولی بازیکنان ما از توان بدنی و آمادگی خوبی برخوردار هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص قهرمانی استقلال در جام حذفی و برگزاری دیدار سوپرجام مقابل این تیم در تاریخ ۲۹ تیرماه گفت: بله همه انتظار این بازی را می‌کشند، در حالی که من بازی استقلال مقابل خونه به خونه در فینال جام حذفی را ندیدم، ولی بازی ما مقابل این تیم در سوپرجام دیدنی خواهد بود و مسابقه خوبی خواهد شد.

برانکو در خصوص اینکه آیا دربی در سوپرجام قبل از شروع فصل باعث نخواهد شد که بازیکنان از نظر روحی و روانی دچار مشکل شوند، گفت: این قضیه‌ای است که در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد و شما می‌بینید که در لیگ‌های مختلف هم تیم‌های بزرگ با هم در سوپرجام مصاف می‌کنند و این امر طبیعی است.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا سورپرایز خاصی در دیدار با الجزیره امارات دارید؟ گفت: اراده، اعتماد به نفس و خواسته بازیکنان برای برد سورپرایز ما خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار