کد خبر: 904583
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
فینال سی و یکمین دوره رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور در حالی در خرمشهر برگزار شد که این بازی با تنها گل تیام به پایان رسید و استقلال به عنوان قهرمانی سی و یکمین دوره رقابت های جام حذفی دست پیدا کرد.

استقلال در این بازی با ترکیب سید مهدی رحمتی ،پژمان منتظری ،سید مجید حسینی ،خسرو حیدری ،امید نورافکن ،امید ابراهیمی ،روزبه چشمی ، فرشید باقری، وریا غفوری ، فرشید اسماعیلی ، مامه بابا تیام به مصاف خونه به خونه رفت.

این بازی که در ورزشگاه نفت و گاز اروندان برگزارشد تیام در دقیقه ۳۵ برای استقلال گل زنی کرد در نیمه اول هر چند استقلال سعی داشت از ستاره های خود در جهت روند هجومی بهره ببرد اما این تیم خونخ به خونه بود که توانست بازی را در دست بگیرد و بیشتر دقایق بازی را از آن خود کند اما بی تجربگی و غبفلت بازیکنان خونه به خونه باعث شد تا تا با فرار خسرو حیدری از کناره ها و ارسال توپ به محوطه تیام گل پیروزیرا به ثمر برساند.بعد از این گل روند بازی تغییر کرد و تیم بابلی تلاش زیادی کرد تا بتواند گل خورده را جبران کند. در نیمه اول بازی با همان تک گل به پایان رسید و مهمترین اتفاق مصدومیت تیام بود که باعث شد تا کادر فنی او را از بازی بیرون بکشند و علی قربانی را به جای وارد زیمن کنند .اتفاقی که گفته می شود شاید باعث شود نتواند استقلال را برابر دوب آهن در آسیا همراهی کند.

اسسقلال در نیمه دوم بر خلاف نیمه اول بهتر بازی کرد هر چند مهاجمینش نتوانستند دقت لازم را در ضربات آخر داشته باشند تا این که در نهایت این بازی با همان تک گل تیام به پایان رسید .

بعد از بازی مدیرعامل باشگاه استقلال به خاطر کسب عنوان قهرمانی مبلغ 450 میلیون تومان در مجموع برای کل تیم در نظر گرفت که این رقم بین بازیکنان و کادر فنی تقسیم خواهد شد.افتخاری به اعضای تیم استقلال وعده داده که به هر کدام از آنها مبلغ 8 الی 9 میلیون تومان پاداش قهرمانی پرداخت خواهد کرد.

مامه تیام در جریان دیدار فینال جام حذفی مقابل خونه به خونه دچار مصدومیت شد. تیام در جشن قهرمانی استقلال در شرایط لنگان راه می‌رفت حضور رفت.مصدومیت تیام از ناحیه لگامنت است.حضور مهاجم سنگالی استقلال در بازی مرحله یک هشتم نهایی مقابل ذوب آهن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.استقلال و ذوب آهن در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 و 15 دقیقه روز چهارشنبه به مصاف یکدیگر می‌روند.

جشن قهرمانی استقلال در جام حذفی در حالی برگزار شد که با حضور تعداد زیادی از هواداران و لیدرها در زمین، این جشن به حاشیه کشیده شد.بی نظمی در جشن به حدی بود که صدای اعتراض بازیکنان استقلال هم در آمد .بوقچی های استقلال که نقش پررنگی در این بی نظمی داشتند، بعد از جشن با ماموران نیروی انتظامی هم دچار درگیری شدند.

وینفرد شفر در خصوص قهرمانی استقلال گفت: بازی خوبی بود و بچه ها با تمام قدرت در این بازی به میدان رفتند.در این بازی استقلال را تغییر دادیم و با حضور ابراهیمی و جباروف پاس های زیادی رد و بدل کردیم.ما دو بازی مهم داریم و باید روی این دو بازی تمرکز کنیم،هواداران استقلال هم می توانند در آسیا الگو باشند.این بازی برای ما تمام شد و دیگر وقتی برای شادی نداریم،ما دوباره ذوب آهن را آنالیز می کنیم و باید ببینیم که بازی در کدام ورزشگاه انجام می شود،همه نفراتی که کنار تیم هستند برای موفقیت کار می کنند.برای سال بعد برنامه ریزی خاصی کرده ام که در اختیار مسئولان باشگاه قرار داده ام .ما یکسری بازیکن داریم که قراردادشان با ما تمام می شود اما من می خواهم آنها بمانند، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره حالا باید کمک کنند، اگر می‌خواهیم بازیکنانی در سطح این بازیکنان جایگزین کنیم باید پول بیشتری پرداخت کنیم، این‌ها همه برای ما و باشگاه سرمایه است.

اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل بعد از شکست مقابل استقلال اظهار داشت: ما شرایط‌مان نسبت  به استقلال فرق می‌کرد استراحت کمتری داشتیم با توجه به اینکه بازیکنان اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم اما بازی خوبی مقابل تیم استقلال به نمایش گذاشتیم.نیمه دوم تیم ما حملات خیلی خوبی داشت می‌توانستیم به گل برسیم ولی واقعاً داور ضعیف کار کرد. در این چهار سال که من در ایران بودم به نظرم این داور یکی از ضعیف‌ترین داوران فوتبال بود عملکرد داور در این بازی واقعاً خجالت‌آور بود باز هم تأکید می‌کنم خجالت‌آور.

با قهرمانی تیم فوتبال استقلال، شاگردان علی دایی چهارمین سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا شدند.به این ترتیب شاگردان علی دایی می‌توانند در رقابت‌های سال آینده لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند.البته سهمیه ایران 3+1 است و سایپا باید در پلی آف ابتدا شرکت کند.

حالا پس از قهرمانی استقلال در جام حذفی و قهرمانی پرسپولیس در لیگ روز ۲۹ تیرماه سوپرجام فوتبال ایرانبین این دو تیم برگزارخواهد شد.

 

 

وحید صابری

 

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار