کد خبر: 904439
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
رئیس کلانتری 139 مرزداران از دستگیری دو سارق منزل خبر داد و گفت: متهمان قبل از دستگیری برای رد گم کردن، خودروی خود را در شهریار مسروقه اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ما، سرگرد "حشمت اله کرمی" در توضیح روند رسیدگی به این پرونده، گفت: شب گذشته با تماس تلفنی یکی از شهروندان به کلانتری و طرح شکایت در خصوص سرقت از منزلش مأموران اطلاع پیدا کردند که متهمان هنگام خروج از منزل توسط شاکی مشاهده شده اند.

این شخص در اظهاراتش به مأموران عنوان داشت: "شب گذشته قبل از پارک خودرو ام مشاهده کردم فردی به سرعت از منزلم خارج و قصد سوار شدن به یک دستگاه خودروی سواری آماده به حرکت را دارد که بلافاصله خودروام را پارک و مانع وی شدم. ولیکن وی با حمله ور شدن و زخمی کردنم سوار یک دستگاه خودروی سواری که راننده آن منتظرش بود، شده و از محل متواری گشتند. به سرعت با خودروی شخصی ام به تعقیب آنان پرداختم و پلاک انتظامی خودرو را برداشت کردم".

این مقام انتظامی ادامه داد: همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده، اعلام وقوع سرقت یک دستگاه خودروی سواری در شهریار در مرکز پلیس ثبت شد.

 رئیس کلانتری 139 بیان داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که مالک خودروی سارقان، یکی از سارقان حرفه ای منزل می باشد که دارای سابقه زندان است ولیکن خودروی موصوف دارای ثبت سابقه سرقت در شهریار می باشد.

سرگرد کرمی با اشاره به اینکه متهمان حدس می زدند که مالک منزل، پلاک انتظامی خودروشان را برداشت کند، پس از رسیدن به مخفیگاهش، خودروشان را مسروقه اعلام کرده بودند، افزود: در پایش اطلاعاتی مخفیگاه آنان در شهریار شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی تیمی از ماموران کلانتری برای دستگیری سارقان اعزام  و ماموران موفق شدند ، ضمن دستگیری متهمان، تعدادی اموال مسروقه از قبیل: دلار، سکه، اجناس عتیقه و سلاح سرد کشف کنند.

وی افزود: متهمان پس از  بازجویی اولیه، برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

***

بازداشت سارق دو میلیاردی منزل مسکونی در تجریش، قبل از رسیدن به مخفیگاهش در ابوسعید

رئیس کلانتری 112 ابوسعید شب گذشته از دستگیری سارق منزل مسکونی در تجریش خبر داد و گفت: متهم که از منزل مسکونی شاکی یک گاو صندوق حاوی مقادیری طلا و ارز و سکه به ارزش بیش از دو میلیارد ریال سرقت کرده بود، قبل از رسید ن به مخفیگاهش در محله ابوسعید، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "صادق ضرونی" گفت: ماموران انتظامی کلانتری، شب گذشته هنگام گشت زنی در محدوده خیابان قزوین، متوجه رفتار مشکوک فردی شدند که با حالت آشفته در حال حمل يک کيسه بزرگ و يک کيف سنگين به صورت پياده بود، که ماموران مدتی وی را تحت تعقیب قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به ظن قوی ماموران در خصوص سارق بودن متهم، تصریح کرد: متهم به محض مشاهده ماموران انتظامی وسایل همراه خود را رها و بلافاصله با سرعت فراوانی از محل متواری شد تا بدین صورت بتواند از اعمال قانون رهایی یابند ولیکن تلاش وی بی نتیجه ماند و مامورن کلانتری موفق شدند متهم را پس از دقایقی تعقیب و گریز، دستگیر و تحت بازجویی قرار دهند.

وی با اعلام اینکه متهم در بازجویی اولیه بدواً اعتراف کرد که شغلش ضایعات جمع کن است، اظهار داشت: در بازرسی صورت گرفته از کیسه و کیف متهم یک گاو صندوق که در آن تخریب شده بود، کشف و در بررسی صورت گرفته مقداري طلا، وجه نقد ارز خارجي ( دلار و يورو )، لپ تاپ، مدارک شناسايي و ساعت مچي از داخل گاو صندوق کشف شد و بدین ترتیب متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری منتقل شد.

رئیس کلانتری 112 ابوسعید گفت: متهم در بازجویی تکمیلی در کلانتری به سرقت گاوصندق از منزل مسکونی شخصی در تجریش اعتراف کرد و همچنین در تحقیقات پلیسی مشخص شد که مالباخته در کلانتری 101 تجریش حاضر و اعلام شکایت کرده است.

سرهنگ ضرونی در پایان با اشاره به اینکه اموال مسروقه بيش از دو میلیارد ریال برآورده شده است،خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

***

با تلاش یگان امداد پایتخت 21 سارق در 24 ساعت گذشته دستگیر شد

صبح امروز فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت، از دستگیری 21 سارق و 3 خرده فروش مواد مخدر در 24 گذشته در پایتخت خبر داد.

سردار "مسعود مصدق" صبح امروز گفت: ماموران این فرماندهی هنگام گشت زنی در سطح حوزه موفق شدند  در 24 ساعت گذشته 21 سارق زورگیر، موبایل و کیف قاپ، خودرو، لوازم خودرو و نیز موتور سیلکت  دستگیر و در بازرسی صورت گرفته از آنان تعدادی آلات و ادوات جرم کشف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این عملیات ها، 3 خرده فروش مواد مخدر و 2 معتاد متجاهر نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: از متهمان موصوف 230 گرم انواع مواد مخدر نیز کشف و متهمان به بزه انتسابی اقرار کردند.

وی در ادامه به کشف و توقیف 36 دستگاه موتورسیکلت و خودروهای سواری اشاره داشت و بیان کرد: متهمان پس از بازجویی اولیه برای سیر مراحل قانونی در اختیار کلانتری های مربوط قرار گرفتند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قفل ضد دیلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
0
0
باید روی درب ورودی منزل یا محل کار حتما قفل ضد دیلم نصب باشه چون با توجه به اینکه دسترسی به قفل ضد دیلم از طریق کلید، اثر انگشت، کد یا موارد دیگری که در بازار رایج هستش وجود نداره، حتی سارقین حرفه ای هم امکان باز کردن قفل ضد دیلم را از طریق دیلم زنی، توپی زنی، شاه کلید یا هک ندارند، ضمن اینکه باید مقابل بالکن و پنجره ها حفاظ فولادی نصب باشه که قابل از هم باز شدن توسط جک و دیلم نباشه و در نهایت داخل کانال کولر هم لوله های پی وی سی به قطر 10 سانت و طول حداقل 30 سانت بچسبونید که امکان ورود از کانال کولر هم نباشه و حتما در مورد قفل ضد دیلم و حفاظ بالکن و پنجره ها، فروشنده باید ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت ارائه کنه وگرنه هر کسی میتونه ادعا کنه که قفل، درب یا حفاظی که من میفروشم ضد سرقته؟؟!!!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار