کد خبر: 904408
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
شهردار تبریز مطرح کرد؛
شهردار تبریز، اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی نمایش‌های خیابانی تبریزیم، رویدادی مردمی و صمیمی است که نشاط عمومی و ارتقای فرهنگ شهروندی، را هدف قرار داده است.

، دکتر ایرج شهین‌باهر، در بازدید از روند اجرایی و برگزاری نمایش‌های پنجمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های خیابانی و فضای باز تبریزیم، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: مباحث فرهنگی، تامین‌کننده روح و روان شهر است و از این جهت، جشنواره تبریزیم، محفلی است که می‌تواند رضایت و نشاط شهروندان را به همراه داشته باشد.

وی اضافه کرد: شهر، تنها مربوط به حوزه کالبدی و عمرانی نیست و رویدادهای فرهنگی همچون جشنواره تبریزیم، فضای مساعد را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

شهین‌باهر یادآور شد: بسیاری از شهرهای توسعه‌یافته، دچار مشکلات کالبدی هستند اما با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری، توانسته‌اند به معضلات ساختاری فایق بیایند.

شهردار تبریز صمیمیت و جذابیت را از نکات مهم تئاترهای خیابانی عنوان کرد و اظهار داشت: حضور بی‌واسطه مردم در میان هنرمندان، می‌تواند باعث تلطیف فضای شهر شده و زمینه فرهنگسازی‌ شهروندی را فراهم کند.

گفتنی است شهردار تبریز به همراه دکتر دبیری و دکتر بابایی‌اقدم، دوعضو شورای اسلامی شهر تبریز، در کنار شهروندان دو اثر جشنواره بین‌المللی تبریزیم را از نزدیک تماشا کرده و از تلاش هنرمندان و عوامل اجرایی جشنواره قدردانی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر