کد خبر: 904351
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
عضو هیات رئیسه مجلس:
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل اصلی کشور، بحران مدیریت است یعنی مشکل سیاسی و اقتصادی نیست و بحران مدیریت در همه حوزه ها تاثیر می‌گذارد، گفت: بحران مدیریت در حوزه‌های مختلف، برای کشور مشکل ساز شده است.

محمدحسین فرهنگی، در خصوص لزوم وحدت بین مسؤولان نظام و جلب اعتماد مردم، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) در وصیت‌نامه خود علت پیروزی انقلاب اسلامی و بقای آن را وحدت کلمه بین بخش‌های مختلف جامعه دانستند و بر حفظ آن تاکید کردند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبیعتا برای پیشبرد اهداف و به دست آوردن نتایج مفید در نظام وحدت کلمه بسیار موثر خواهد بود، بیان کرد: اگر هر قوه‌ای ساز خود را بزند و خارج از وظایف خود موضع‌گیری کند، طبیعتا نوعی تشتت و پراکندگی در سطح جامعه ایجاد می‌شود.

وی افزود: انتظار همگان از دولت، مسئولان و قوای سه گانه انسجام بیشتر و رسیدن به جمع بندی صحیح برای پیدا کردن راه حل مفید جهت رفع مشکلات است.

فرهنگی ادامه داد: طبیعتا اگر راهکارهای مشخصی برای حل مشکلات کشور در بخش‌های مختلف از سوی مسؤولان به کار گرفته شود و مردم این تلاش‌ها را مشاهده کنند، اعتماد بیشتری خواهند داشت و مردم در عمل نیز با مسؤولان همراهی می‌کنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر بین مسؤولان در مورد مشکلات گفت‌وگوهایی انجام شود، نتایج بهتری حاصل خواهد شد، گفت: نباید این اختلافات در رسانه‌ها مطرح شود و به سطح جامعه بیاید، این روزها مشاهده می‌شود که قوای مختلف به جای اینکه در خصوص التهابات بازار ارز کاری را انجام دهند، به حوزه نیروهای مسلح ورود کرده و در آن زمینه نظرهایی را بیان می‌کنند و این مسئله به انسجام کشور آسیب می‌زند که شاهد این موضوع هستیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل اصلی کشور، بحران مدیریت است یعنی مشکل سیاسی و اقتصادی نیست و بحران مدیریت در همه حوزه‌ها تاثیر می‌گذارد، افزود: بحران مدیریت در حوزه‌های مختلف، برای کشور مشکل‌ساز شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر