کد خبر: 904107
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:
فرمانده سپاه آذربایجان‌شرقی در آیین گرامیداشت روز جوان و در جمع سربازان این سپاه، جوانان را مهم ترین سرمایه برای بالندگی و دست یابی به پيشرفت ها عنوان و بیان کرد: رسیدن به موفقیت ها روحیه انقلابی، دینی و انگیزه مومنانه می طلبد که جوانان با به آن توجه کنند.

عابدین خرم با بیان اینکه جوانی دوره ارزشمند و فرصتی مغتنم برای خدمت به جامعه و کشور است، اظهارداشت: موفقیت هایی که نظام در دوران انقلاب، دفاع مقدس و سازندگی داشته در سایه تلاش جوانانی است که با روحیه انقلابی و دینی وارد عرصه کارزار شدند و درخشیدند.

سردار خرم اضافه کرد: امروز نیز جوانان با همان انگیزه که جوانان دوران دفاع مقدس و پس از آن نقش و حضور خود را نشان دادند می توانند نقش آفرین باشند همچنانکه در برهه های مختلف حضور آن ها را در عرصه های علمی و جبهه مقاومت چون شهدای هسته ای و مدافعان حرم شاهد بودیم.

فرمانده سپاه عاشورا بصیرت را عامل مهم دیگری برای تشخیص حق از باطل دانست و ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب به این موضوع مهم همواره تاکید دارند چنان که نامه معظم له به جانان غربی نیز برای آگاهی بخشی جوانان غرب و تشخیص ناسره از سره بود.

سردار خرم خطاب به سربازان حاضر در این آیین، دوره سربازی را دوره ارزشمندی برای آن ها خواند و خاطرنشان کرد: طی این دوره جوانان می توانند تجربه های خوبی کسب کنند که در طول عمر زندگی شان مفید واقع شود.

وی علی اکبر(ع) را بهترین الگو برای جوانان معرفی و بیان کرد: علی اکبر(ع) در حماسه کربلا ولایت مداری و شجاعت خود را نشان داد و رزمندگان ما نیز در دوران دفاع مقدس به این جوان تاسی کردند و پیروز میدان شدند که امروز هریک الگویی جوانان کشورمان هستند.

آیین بزرگداشت روز جوان و سالروز ولادت علی اکبر(ع) پیش از ظهر امروز در سالن شهدای سپاه آذربایجان شرقی با تجلیل از سربازان نمونه برگزار شد.

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر