کد خبر: 904101
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خبرداد:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته عقیدتی سیاسی سه هزار و ۵۰۰ برنامه در قالب ۴۰ عنوان با محوریت حوزه های مقاومت بسیج در استان برگزار می شود.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلیزاده سرایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تأکید بر معرفی آثار و کتب ایشان، افزود: اقتدار و صلابت سپاه در 40 دهه گذشته نشات گرفته از اعتقادات و طهارت روحی است و همین امر نیز سبب وحشت دشمنان و طراحی پروژه سپاه هراسی شده است.

وی اظهار کرد: در 40 سال گذشته با دوبال اعتقاد و سیاست حرکت کردیم و به آن افتخار می کنیم چراکه تحلیل مسایل سیاسی دنیا مساله بسیار مهم است.

حجت الاسلام سرایی به تبیین برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج آذربایجان غربی پرداخت و افزود: از هفته گذشته اجرای برنامه های مهم در شهرستان ها با محوریت افکار شهید مطهری و معنویت در سپاه و بسیج آغاز شده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به نامگذاری هفته عقیدتی سیاسی در استان با عنوان«شهد مطهری نماد هویت ایرانی اسلامی» گفت: شهید مطهری و ولایتمداری، شهید مطهری و تربیت اسلامی، شهید مطهری و سلوک معنوی، شهید مطهری و کار و تلاش، شهید مطهری و جوان گرایی، شهید مطهری و کرامات اخلاقی و شهید مطهری و میهن دوستی عناوین روزهای هفته عقیدتی سیاسی است.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به برنامه ریزی 40 عنوان برنامه برای اجرای در هفته عقیدتی سیاسی تصریح کرد: در مجموع سه هزار و 500 برنامه ها با محوریت حوزه های مقاومت بسیج در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی  برگزاری ۲۴۵برنامه گرامیداشت و تجلیل در حوزه های مقاومت بسیج را مورد اشاره قرار داد و گفت: گردهمایی سیاسی، نشست بصیرتی و روشنگری، نشست های هادیان سیاسی با موضوع سیره سیاسی شهید مطهری، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده های شهدا، اردوهای فرهنگی و تربیتی، محافل انس با قرآن، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک و زنگ سپاس معلم در ۵۰۰ مدرسه، فراخوان تهیه و تدوین مقاله در خصوص اندیشه های شهید مطهری و مسابقات کتابخوانی، نشست های علمی تببینی اندیشه شهید مطهری، دیدار با مقام معظم رهبری و تجلیل از مربیان، معلمان و هادیان سیاسی استان و همچنین همسران معلم پاسداران از جمله این برنامه هاست.

وی از فعالیت تبلیغی 70 مبلغ در برنامه های هفته عقیدتی سیاسی خبرداد و اظهار کرد: روحانیان 20 مسجد استان به عنوان مربی نمونه تجلیل می شود.

حجت الاسلام سرایی اضافه کرد: همچنین به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها و تمام حوزه های علمیه خواهران و برادران استان برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر