کد خبر: 904051
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مرد موبايل فروشي در مغازه‌اش حوالي يكي از خيابان‌هاي تهرانسر با شليك گلوله مردي به قتل رسيد. تحقيقات براي شناسايي و دستگيري عامل حادثه از سوي مأموران آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ما، ساعت 21:30‌ شامگاه پنج‌شنبه 6‌ ارديبهشت‌ماه امسال مأموران كلانتري‌105 تهرانسر با تماس تلفني شهروندي از شليك خونين به مرد جواني در يكي از خيابان‌ها با خبر و راهي محل شدند.
مأموران در محل حادثه كه مغازه موبايل‌فروشي بود با پيكر نيمه‌جان مرد 24‌ساله‌اي روبه‌رو شدند كه با اصابت شليك گلوله‌اي به سينه‌اش به شدت زخمي شده بود. مرد زخمي پس از انتقال به بيمارستان به علت خونريزي شديد به كام مرگ رفت. بدین‌ترتیب با فوت مرد جوان پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد و تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي به دستور بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران براي بررسي موضوع تحقيقات خود را آغاز كردند. نخستين بررسي‌ها نشان داد مقتول صاحب موبايل‌فروشي است كه هر روز صبح از خانه‌اش از شهرك وليعصر به محل كارش در تهرانسر مي‌رفته و شب‌ها هم به خانه‌اش بر مي‌گشته است. همچنين مأموران در تحقيقات ميداني دريافتند لحظاتي قبل دو مرد كه يكي از آنها مسلح به اسلحه كمري بوده است وارد مغازه موبايل‌فروشي مي‌شوند و مقتول را مقابل چشمان مشتريانش هدف گلوله قرار مي‌دهند. پس از حادثه ضارب و همراهش به سرعت از مغازه موبايل فروشي فرار مي‌كند، اما رهگذران و همسايه‌هاي مقتول موفق مي‌شوند همدست ضارب را دستگير كنند. تحقيقات ميداني مأموران حكايت از اين داشت كه مقتول به خاطر اختلاف مالي به كام مرگ رفته است. كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي پايتخت به دستور بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي در تلاشند تا با دستگيری قاتل فراري راز شليك مرگبار به مرد موبايل فروشي را بر ملا كنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار