کد خبر: 903978
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
مدیر گروه جلسات و مسابقات شبکه قرآن با اشاره به پخش زنده مسابقات بین‌المللی قرآن گفت: این رقابت‌ها توسط ۱۴ شبکه تلویزیونی پوشش داده شد که در این میان شبکه قرآن با روزانه ۹ ساعت پخش زنده بیشترین سهم را داشت.
 
فارس: مدیر گروه جلسات و مسابقات شبکه قرآن با اشاره به پخش زنده مسابقات بین‌المللی قرآن گفت: این رقابت‌ها توسط ۱۴ شبکه تلویزیونی پوشش داده شد که در این میان شبکه قرآن با روزانه ۹ ساعت پخش زنده بیشترین سهم را داشت.

محمدرضا خالقی، مدیر گروه جلسات و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما از پوشش گسترده رسانه ملی به ویژه شبکه قرآن معارف سیما از سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم خبر داد و گفت: رسانه ملی فعالیت خود را جهت پوشش مسابقات از اولین روز‌های سال جدید آغاز کرد و از همان روز‌های نخست سال برنامه‌ریزی‌ها برای پوشش مطلوب مسابقات آغاز شد.

وی ادامه داد: امسال تقریباً تمام ظرفیت سازمان صدا و سیما برای پوشش رقابت‌ها به کار گرفته شد تا این مسابقات به بهترین وجه پوشش داده شود؛ و نهایتاً شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، خبر، آموزش، سحر، آی فیلم، الکوثر، العالم، افق و نمایش هر روز در هنگام برگزاری مسابقات بخش‌هایی از مسابقات را پوشش دادند که در این میان شبکه‌های یک، دو و سه سیما بخش‌هایی از مسابقات را به صورت زنده پخش کردند.

خالقی با اشاره به پخش زنده کامل مسابقات توسط شبکه قرآن و معارف سیما گفت: شبکه قرآن و معارف سیما هر روز به مدت ۹ ساعت برنامه زنده و ویژه مسابقات داشت که هشت ساعت آن پوشش مسابقات و یک ساعت دیگر نیز برنامه‌ای در مورد تحلیل رقابت‌ها بود که پیش از آغاز مسابقات پخش می‌شد.

وی ادامه داد: پوشش شبکه قرآن به پخش زنده ختم نمی‌شد و برنامه‌سازان ما از بخش‌های جانبی و حواشی مسابقات گزارش‌های مختلفی تولید و در زمان‌های مختلف از شبکه قرآن پخش شد.

مدیر گروه جلسات و مسابقات شبکه قرآن از پوشش ویژه آیین افتتاحیه و اختتامیه مسابقات خبر داد و گفت: آنتن زنده شبکه قرآن یک ساعت قبل از آغاز مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه مسابقات در سالن بود و ویژه‌برنامه‌هایی در این زمینه پخش شد. همچنین، برنامه‌های مختلف تحلیلی، گزارشی و اطلاع‌رسانی شبکه قرآن هم درگیر مسابقات بودند و محور برنامه‌های آنان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بود، البته در فضای مجازی نیز تمام شبکه‌ها به‎‌ویژه شبکه قرآن مسابقات را به خوبی پوشش دادند.

خالقی از همکاری شبکه قرآن با دیگر شبکه‌ها خبر داد و گفت: گزارش بخش‌های مختلف مسابقات در اختیار همه شبکه‌های سیما و شبکه‌های استانی قرار گرفته تا بتوانند از این گزارش‌ها استفاده در برنامه‌های مختلف استفاده کنند.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار