کد خبر: 903841
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
رضایی

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته گفت: پس از کسب عنوان قهرمانی در لیگ جهانی والیبال نشسته ماموریت بعدی کسب عنوان قهرمانی و سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در جهانی هلند است.

هادی رضایی در گفت وگو با ایسنا پس از کسب عنوان قهرمانی در نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته اظهار کرد: در نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته مردان که به میزبانی تبریز برگزار شد ۶ تیم از ۸ تیم برتر دنیا حضور داشتند و سطح مسابقات بسیار بالا بود. یکی از اتفاقات بسیار جالب لیگ جهانی فینالیست شدن روسیه بود که نشان می‌داد این تیم پس از محرومیت در پارالمپیک ریو کاملا روی تیم خود سرمایه‌گذاری کرده و به دنبال قهرمانی لیگ جهانی بود. البته پیش‌بینی می‌کردیم که در فینال به جای بوسنی با روسیه دیدار داشته باشیم.

وی گفت: تیم روسیه در لیگ جهانی با قدرت ظاهر شده بود و بازیکنان ما سرعت داشتند. در حقیقت روس‌ها با سبک جدیدی وارد لیگ جهانی شده بودند و با کارایی و انگیزه بالایی که دارند مطمئنا حریف قدری برای تیم ایران در جهانی هلند خواهد بود.

رضایی تصریح کرد: لیگ جهانی دیگر به اتمام رسیده و باید از هم‌اکنون به فکر مسابقات جهانی هلند و سپس بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا باشیم. بدون شک از بین ۱۶ تیم حاضر در مسابقات جهانی، روسیه و بوسنی دو حریف اصلی ما در جهانی هلند هستند و برای کسب سکو از همین حالا برنامه‌ریزی وسیعی دارند تا بتوانند جز ۳ تیمی باشند که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شوند.

مدیر تیم ملی والیبال نشسته با اشاره به این که ماموریت بعدی ما کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی هلند در تیرماه است، خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی هلند با حضور ۱۶ تیم در بخش مردان و ۱۶ تیم در بخش زنان از ۲۲ تیر در ۵ شهر مختلف هلند آغاز می‌شود و تا ۳ مرداد ادامه خواهد داشت. برای حضور هر چه قویتر در این مسابقات ۴مرحله اردوی آمادگی پیش‌بینی شده است که اولین اردو از هفته آینده در محل فدراسیون برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ۱۲ بازیکن حاضر در لیگ جهانی والیبال نشسته ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی هلند را نیز تشکیل خواهند داد، افزود: برای شرکت در لیگ جهانی، جهانی هلند و بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۱۸ بازیکن برتر را طی چند مرحله اردوی انتخابی شناسایی کردیم و در هر تورنمنت از بین این تعداد ۱۲ بازیکن در تورنمنت‌های مختلف شرکت خواهند کرد. بنابراین بهترین و آماده‌ترین بازیکنان خود را از بین این نفرات راهی هلند خواهیم کرد.

رضایی در پایان با بیان این که از عملکرد بازیکنان خود در لیگ جهانی راضی بودم، افزود: البته تیم از نظر فنی ضعف‌هایی داشت که تلاش خواهیم کرد تا جهانی هلند این ضعف‌ها را مرتفع کنیم و نقاط قوت بازیکنان خود را ارتقاء دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار