کد خبر: 903787
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱

وزير بهداشت كارنامه عملكرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را درخشان ارزيابي كرد و گفت: 40 سال پيش سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به‌عنوان نهاد ارزشمند، مقدس، عزيز و فداكار با فرمان امام خميني(ره) تأسيس شد و خوشحاليم كه سپاه پاسداران در طول 40 سال گذشته، كارنامه درخشاني در خدمت به ايران و اسلام و مراقبت از انقلاب اسلامي از خود به يادگار گذاشته است.
دكتر سيد‌حسن هاشمي از سپاه و جهاد، به‌عنوان دو بال انقلاب اسلامي ياد كرد و افزود: اگر جهاد سازندگي امروز وجود داشت در حوزه اجرايي، كارنامه متفاوتي داشتيم، البته نيروهاي جهادي در بدنه دولت‌ها در سال‌هاي متمادي حضور داشته و دارند، اما جهاد‌سازندگي جوانمرگ شد.
دكتر‌ هاشمي تصريح كرد: امام خميني(ره) آرزو داشت كه پاسدار باشد و مي‌فرمود اگر سپاه نبود، كشور هم نبود و اعتبار نظام جمهوري اسلامي ايران نيز به پايگاه و حمايت مردمي و نهادهاي برخاسته از متن مردم است كه اين بالاترين سرمايه كشور است.
وزير بهداشت با بيان اينكه بايد از مردم مراقبت كنيم، اضافه كرد: مردم بايد افتخار كنند كه سپاه، بسيج و ارتش در كشور حافظ امنيت آنهاست و آرزو كنند كه فرزندانشان در اين مجموعه‌ها قرار بگيرند و به كشور و انقلاب خدمت كنند.
وي ضمن تقدير از سپاه پاسداران به دليل كمك به طرح تحول سلامت، ابراز اميدواري كرد كه كمك‌ها و حمايت‌هاي سپاه از اين طرح همچنان ادامه داشته باشد.
دكتر هاشمي ارتباط دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور با نيروهاي مسلح را صميمانه دانست و گفت: بسياري از همكاران ما در حوزه بهداشت و درمان عضو بسيج جامعه پزشكي هستند و در برنامه‌هاي آنها حضور فعال دارند.
وزير بهداشت در پايان از بيماري‌هاي غيرواگير به‌عنوان يكي از مشكلات كشور ياد كرد و گفت: نيروهاي مسلح در اجتماعي شدن سلامت كمك كنند كه يكي از اهداف وزارت بهداشت در سال 97 است، و نيروهاي مسلح از جمله سپاه فرهنگ پيشگيري را از خود شروع كنند و اين فرهنگ را به جامعه نيز تسري دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار