کد خبر: 903729
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷

خبرگزاری فارس: اسکوچیچ: به نساجی و استقلال فکر نمی‌کنم/راه‌آهن اگر انگیزه ندارد می تواند به میدان نرود

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: نه به نساجی و نه به استقلال در فینال حذفی فکر نمی‌کنم فقط تمرکزم روی بازی آخر لیگ است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته پایانی لیگ دسته اول بسیار هیجان‌انگیز است و 4 تیم خونه به خونه،‌ نساجی، نفت مسجدسلیمان و بادران به دنبال صعود به لیگ برتر هستند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی خونه به خونه اکنون به دنبال این است که تیم رده دومی خود را به لیگ برتر برساند. با او گفت‌وگویی به شرح زیر انجام دادیم.

فارس: هفته آینده با برق شیراز بازی دارید این بازی را چطور می‌بینید؟

بازی سنگینی داریم ممکن است برنده شویم یا ببازیم بازیکنان مصدوم زیادی داریم اما تلاش می‌کنیم موفق شویم.

فارس: چند درصد احتمال می دهید به لیگ برتر صعود کنید؟

من در مورد درصد صحبت نمی‌کنم به رقیب هم احترام می‌گذارم به تیم نساجی هم احترام می‌گذارم،‌ به جواد نکونام که مربی باهوش جوانی است هم احترام می‌گذارم اما از همه مردم بابل می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند و یک انرژی دیوانه‌وار در ورزشگاه تولید کنند. ما به این انرژی دیوانه‌وار نیاز داریم. ما اصلاً به بازی‌های دیگر فکر نمی‌کنیم و تمام تمرکزمان روی بازی خودمان است تا به لیگ برتر برسیم.

فارس:‌با این حال نساجی را راه‌آهنی بازی دارد که سقوط کرده و ممکن است نساجی با تفاوت گل زیاد به لیگ برتر بیاید.

به هر حال آنها قرار نیست هاکی بازی کنند. سوال من این است که چرا همه به راه‌آهن بی‌احترامی می‌کنند و این مسئله را در نظر نمی‌گیرند که راه‌آ‌هن می‌خواهد صداقت داشته باشد و صادقانه فوتبال بازی کند.

فارس‌: چون راه‌آهن سقوط کرده است و انگیزه‌ای برای جنگیدن ندارد.

به هر حال صداقت هم می‌تواند یک انگیزه برای یک تیم باشد اگر راه‌آهن واقعا انگیزه‌ای برای بازی ندارد می‌تواند به بازی نیاید و سه بر صفر بازنده شود اما من اینگونه فکر نمی‌کنم آنها صادق هستند. با این حال من به این بازی هم فکر نمی‌کنم ما می‌خواهیم با انرژی دیوانه‌واری که در ورزشگاه ایجاد می‌شود به کمک مردم بابل به پیروزی و لیگ برتر برسیم.

فارس:‌حسن‌زاده مالک باشگاه خونه به خونه گفته داوران را سرمربی حریف تعیین می‌کند.

من مالک باشگاه نیستم من مربی باشگاه هستم.

فارس: صعود شما به لیگ برتر چه تأثیری در بازی فینال مقابل استقلال خواهد داشت.

من به بازی به استقلال فکر نمی‌کنم، من به بازی نساجی هم فکر نمی‌کنم تمام تمرکزم روی تیم خودم است به بازیکنان و هواداران خودمان فکر می‌کنم و انرژی دیوانه‌واری که می‌خواهند تولید کنند تا به لیگ برتر برسیم.

انتهای پیام/ا

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار