کد خبر: 903712
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سفر به استان هرمزگان تأکید کرد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: رمز بقای انقلاب اسلامی مردم محوری است.

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار غلامحسین غیب پرور با حضور در استان هرمزگان صبح امروز در راستای اعتلای بسیج و طرح تحول محلات از مناطق حاشیه نشین بندرعباس بازدید کرد.

گفتنی است در این بازدید که با حضور برخی فرماندهان و مسئولین سپاه و بسیج همراه بود سردار غیب‌پرور، در جمع خبرنگاران، گفت: انقلاب اسلامی خدمات زیادی را به مردم داشته است ما اگر بتوانیم در معرفی این خدمات هنر به خرج بدهیم و خوب تبیین کنیم حلاوت و شیرینی این انقلاب به کام مردم می نشیند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین، تصریح کرد: ما در سفرهایی که به استانها داریم از محلات حاشیه شهر بازدید می کنیم در هرمزگان خصوصا در بندرعباس کار خیلی خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه دوستان آمدن قرارگاه های تحول محلات را در 25 نقطه هرمزگان فعال کرده اند،اظهار داشت: چند شاخص خیلی خوب را دیدم شامل مشارکت قوی مردمی، مشارکت دستگاه ها مثل شهرداری، آموزش و پرورش و...، محور همه فعالیت های را مسجد قرار داده اند و فرمانده قرارگاه را امام جماعت قرار داده اندو اتفاقات خوبی افتاده و من فکر می کنم بندرعباس در این خصوص بتواند الگو خوبی برای بخشی از کشور مان باشد.

وی عنوان کرد: کار خوبی که در راستای طرح اعتلای بسیج در بندرعباس انجام شده این است که اقدامات را با اتکای به مردم دارند به سرانجام می برند و این را خیلی خوب برادران رعایت کرده اند.
سردار غلامحسین غیب پرور با تأکید براینکه سپاه یک نهاد مردمی است و نمی توانیم غیر از این باشیم و بحث توجه به آسیب های اجتماعی یکی از اولویت های سپاه و بسیج است ، یادآور شد:  ما نمی توانیم شاهد باشیم که ببینیم جوانان ما که ارزشمندترین داشته های انقلاب اسلامی و کشور هستند بوسیله آسیب های اجتماعی از جمله بیکاری و مواد مخدر از دست بدهیم و اعداء نمی کنیم که ما حلال تمام این مشکلات هستیم این نکته مهمی است ما اعداء می کنیم که می بایست ورود کنیم و در این مسیر مردم و سایر دستگا ه ها را باید دعوت کنیم.
وی، اظهار داشت: الحمدالله مردم سپاه و بسیج را قبول دارند و می دانند که یک مجموعه ای بی غل و غش است و می دانند که اگر سپاه یک حرفی را می زند از سر خیر خواهی است.
وی، ابراز داشت: سپاه و بسیج یک مجموعه و نهاد مردمی است از سر اعتقادات، باورها و رسالت ورود به این مسئله کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار