کد خبر: 903701
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
سرلشکر جعفری در آیین تحویل 27 واحد مسکونی منطقه زلزله‌زده سرپل ذهاب:
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه همه صحنه‌های ایثارگری و فداکاری به لطف خواست رهبری از نیروهای جوان و جهادگر است، گفت: بسیاری از جوانان وقتی با اشک از رهبری تقاضای اعزام می کنند، ایشان می‌گویند آنجا خیلی نیاز به حضور نیست، بلکه همین‌جا هم مردم نیاز به خدمت‌رسانی دارند.

جوان آ‌نلاین: سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم آیین افتتاح و تحویل 27 واحد مسکونی منطقه زلزله زده سرپل ذهاب اظهار داشت: این فضای عشق و فداکاری و گذشت، نه شیعه، نه سنی و نه اهل حق می‌شناسد و لطف خدا به دنبال همین فداکاری‌هاست.

وی با بیان اینکه اگر جمهوری اسلامی امروز در برابردشمنان شرق و غرب ایستاده، به خاطر همین مجاهدت‌هاست، خاطرنشان کرد: همین مردم وقتی لازم باشد دنبال دفاع از حریم اهل بیت می‌روند و روزی که لازم باشد، برای کمک به مردم به اینجا یا کرمان می‌آیند و خدا در دو دنیا به این نیت‌های خالص بها می‌دهد.

سردار جعفری ضمن تاکید بر اینکه ما به حال آنها که با بصیرت و عشق به خدمتگزاری مشغول خدمت شدند غبطه می‌خوریم، گفت:27 واحد به اسم لشکر محمد رسول الله که یکی از لشکرهای قدرتمند ما در دفاع مقدس بود، به دست خانواده‌های شهدای مدافع حرم تحویل زلزله زدگان می شود.

 فرمانده کل سپاه پاسداران  افزود: اینجا ( سرپل ذهاب) سی سال جنگ خانمان‌براندازی رخ داد و بسیاری از همین مردم کنار رزمندگان ما در برابر دشمن جنگیدند و دشمن بعد یکسال وحشت مجبور به فرار از کشور ما شد و ذلیلانه درخواست عقب نشینی داد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف کشور، چه جنگ و چه زلزله، راهگشای اصلی است و خدا را شکر که این همت بلند در مردم ما وجود دارد که زبان‌زد دنیا شده است، تصریح کرد: حضور مردم به خاطر اسلام و تاکید اسلام بر مجاهدت است و جهاد فقط جنگ نیست بلکه قتال به معنای جنگ است؛ هر جا صحبت از جهاد شده، اول منظور جهاد با مال است و بعد جهاد با جان.

 فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: همه این حرکت‌ها و صحنه‌های ایثارگری و فداکاری به لطف و عنایت رهبری و خواست ایشان از نیروهای جوان و جهادگر است.

سردار جعفری در همین زمینه افزود: بسیاری از جوانان وقتی به رهبری مراجعه می‌کنند وبا اشک تقاضای اعزام می کنند، ایشان می گویند آنجا خیلی نیاز به حضور نیست، بلکه همین‌جا هم مردم نیاز به خدمت‌رسانی دارند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
سردار جعفری . ایثاگر هستم . اما بعلت غیب سربازی فرزندم . از کسر خدمت . معافیت تحصیلی برخودار نمی شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار