کد خبر: 903646
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
امام جمعه اهر:
امام جمعه اهر گفت: از زمانی که من مسوولیت امامت جمعه این شهرستان را به عهده دارم مردم ولایت مدار شهرستان با مشکلات ارتباطات جاده‌ای، به‌خصوص تصادفات متعدد در جاده اهر – تبریز مواجه هستند که تاکنون اقدامات جدی برای اتمام آن صورت نگرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد حاجی‌زاده  در جلسه شورای اداری شهرستان اهر معضل بیکاری را یکی از مشکلات گریبانگیر مردم این منطقه به خصوص جوانان برشمرد و خواستار تدبیر ویژه دولتمردان در این خصوص شد.

وی، به کندی عملیات اجرایی بزرگراه اهر – تبریز نیز اشاره کرد و گفت: از زمانی که من مسوولیت امامت جمعه این شهرستان را بر عهده دارم، مردم ولایتمدار شهرستان با مشکلات ارتباطات جاده‌ای به خصوص تصادفات متعدد در جاده اهر – تبریز مواجه هستند که تاکنون اقدامات جدی برای اتمام آن صورت نگرفته و انتظار داریم امسال وعده‌های مسوولان محقق شود و این پروژه به اتمام برسد.

حاجی‌زاده، به دیگر مشکل این شهرستان نیز گریزی زد و تصریح کرد: سرمازدگی باعث شد دسترنج باغداران به کلی از بین برود و این عزیزان زحمت‌کش با مشکل جدی مواجه شوند که امیدوارم دولت و مجلس در این خصوص تدبیر لازم را انجام دهند.

امام جمعه اهر، این شهرستان را یکی از شهرهای فرهنگی و تاریخی استان برشمرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعامل ویژه مسوولان شهرستان در زمینه‌های مختلف باعث شده که در کارهای عمومی در بین مسوولان برای پیگیری امور شهرستان و کمک به حل مشکلات مختلف در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی وحدت رویه وجود داشته باشد.

وی، مردم این شهرستان را مردمی وفادار به نظام و انقلاب عنوان کرد که در تمام صحنه‌های انقلاب نقش بی‌بدیل خود را ایفاء کرده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر