کد خبر: 903640
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، از مکانیزه شدن آزمایشگاه خاک شهرداری تبریز خبر داد.

احمد فیضی مدیرعامل سازمان با اشاره به هماهنگی های انجام شده با سازمان عمران شهرداری تبریز، گفت: تحلیل، طراحی و پیاده سازی سیستم ثبت درخواست و پاسخگویی آزمایشگاه خاک شهرداری تبریز به اتمام رسیده و در مراحل پایانی تولید این سیستم هستیم.

وی گفت: پیاده سازی این سامانه بر روی بستر وب بوده و به زودی اپلیکیشن موبایل هم برای سامانه مزبور که در دست تولید می باشد، رونمایی خواهد شد.

فیضی ابراز امیدواری کرد، که با بهره برداری و شروع به کار این سیستم گامی در جهت تسهیل امورات مربوط به کارهای عمرانی تمامی پروژه ها و ساخت و سازهای شهری برداشته شده و یکی از مصادیق شهر هوشمند عملی شود.

لازم به یادآوری است؛ آزمایشگاه خاک شهرداری تبریز زیر نظر سازمان عمران شهرداری تبریز حدود 20 سال پیش با هدف همگامی با دستگاه نظارت سازمان و معاونت های عمرانی شهرداری های مناطق تاسیس و با تجهیز مرکز به چند دستگاه اولیه مورد لزوم شروع به کار نموده و در مدت فعالیت به تدریج دستگاه ها و دامنه فعالیت خود را گسترده تر کرد.

 این آزمایشگاه دارای امکانات و تجهیزات به روز و کادر مجرب بوده و گواهی آزمایشگاه همکار با موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و گواهینامه ایزو 17025 آزمایشگاهی (در مرحله ممیزی) را کسب کرده است. همچنین این آزمایشگاه مجهز به نرم افزار پیشرفته آزمایشگاهی بوده و تمامی خدمات به صورت شبانه روزی و آزمایشگاه مقیم در کارگاه های عمرانی در حال انجام است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر