کد خبر: 903634
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
نماینده مردم سمنان در مجلس:
نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس گفت: دولت انگلیس کوچک‌ترین حرکتی در قبال حمله‌کنندگان به سفارت ایران انجام نداده است و باید در این زمینه توضیح دهد.


احمد همتی درباره پیگیری‌ها نسبت به حمله به سفارت ایران در انگلستان اظهار کرد: عقیده داریم که این حرکت‌ها برنامه‌ریزی شده و در جریان دشمنی فاحش با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه حمله به سفارت ایران در انگلیس حرکتی بچگانه و ناپخته بود، تصریح کرد: یک عده معدود و انگشت‌شمار می‌خواهند عقیده‌ای پوچ و پوشالی را از طریق حمایت از سرویس‌های جاسوسی کشور انگلستان و امثال آن تحمیل کنند؛ اما دیدگاه‌های آن‌ها برای مردم ما قابل قبول نیست.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس با بیان اینکه این جریانات به‌صورت عادی نمی‌توانند سخنان پوچ خود را اشاعه دهند، تصریح کرد: توطئه‌هایی مانند حمله به سفارت ایران در انگلیس تأثیری در روند کلی فعالیت‌های نظام جمهوری اسلامی و حرکت انقلابی ملت ما و حرکت توسعه‌ای ایران اسلامی نخواهد داشت و دشمنان با این اقدامات به‌جایی نخواهند رسید.

همتی با تأکید بر اینکه انگلستان اگر بخواهد در برخورد با این موارد کوتاهی کند، قطعاً در روابط ایران با این کشور مثل گذشته تأثیرات بسیار منفی دارد، تصریح کرد: حفظ و ایجاد امنیت برای سفارت ایران جزو وظایف آن کشور است.

وی با اشاره به اینکه دولت انگلستان کوچک‌ترین حرکتی در قبال حمله‌کنندگان به سفارت ایران انجام نداده است، اظهار کرد: این امر قطعاً در روابط آینده ما با این کشور تأثیرات منفی به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس همچنین با اشاره به بررسی شرایط کشور در خانه ملت اظهار کرد: استیضاح برخی وزرا و نشان دادن کارت‌های زرد به مسؤولان توسط مجلس شورای اسلامی قانونی است و با سابقه‌ای که دارد، چیز غیرمعقولی نیست.

همتی با اشاره به اینکه معنی استیضاح شفاف‌سازی ابهامات در عملکرد وزراست، تصریح کرد: وزرا باید پاسخ مناسبی داشته باشند تا بتوانند رأی اعتماد مجدد بگیرند.

وی با بیان اینکه قطعاً نظر نهایی نمایندگان درباره مسائل مختلف به صلاح کشور خواهد بود، اضافه کرد: نمایندگان مجلس، وکیل مردم در خانه ملت هستند.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس با تأکید بر اینکه همه وزرا عملکرد مثبت و منفی داشته‌اند، تصریح کرد: مدیران نقاط مثبتی و ضعف‌هایی در مدیریت داشته‌اند.

همتی با اشاره به اینکه با توجه به مشکلات بودجه‌ای کشور در اکثر بخش‌ها که سال‌هاست وجود دارد، مسؤولان درمجموع تلاش خودشان را کردند، اظهار کرد: ما هم باید کمک کنیم تا دولت‌مردان در انجام وظایفشان موفق‌تر باشند و از تجربیات دو طرف برای رفع مشکلات استفاده کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار