کد خبر: 903454
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان این مطالب که شرکت‌های مرکزی استان‌ها و مجریان خدمات جهت اعزام به عتبات عالیات افزایش یافته اند، افزود: در نحوه اعزام زائران تغییری ایجاد نمی‌شود و اعزام‌ها طبق روال قبلی به عتبات عالیات ادامه خواهد داشت.
 
میزان: مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان این مطالب که شرکت‌های مرکزی استان‌ها و مجریان خدمات جهت اعزام به عتبات عالیات افزایش یافته اند، افزود: در نحوه اعزام زائران تغییری ایجاد نمی‌شود و اعزام‌ها طبق روال قبلی به عتبات عالیات ادامه خواهد داشت.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت و گو با برنامه‌ای تلویزیونی افزایش شرکت‌های مرکزی استان‌ها و مجریان خدمات اعزام به عتبات عالیات را تشریح کرد.

وی در این باره تصریح کرد: با افزایش مجریان خدمات عتبات عالیات، در نحوه اعزام زائران تغییری ایجاد نمی‌شود و اعزام‌ها طبق روال قبلی به عتبات عالیات ادامه خواهد داشت. اما به دلیل ذائقه‌های مختلف رائران در استان‌های مختلف درباره چگونگی و نحوه اعزام، شرکت‌های مرکزی استان‌ها افزایش یافتند تا اعزام‌های استانی خود را انجام دهند. اعزام‌های استانی نیز در بسته‌های مختلف و زیر نظر سازمان حج و زیارت انجام می‌گیرد.

به گفته آقایی اسامی دفاتر مجاز در سامانه جامع حج و زیارت موجود است و مردم می‌توانند برای آگاهی درباره دفاتر مجاز به آن مراجعه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار